Stripper voor verjaardag gezocht!

  • Denise en Shanna

    Onze vriendin word 16 jaar en nou zochten we een mannelijke stripper van tussen de 16 en 18 jaar!, heb jij intresse mail dan, uiteraad tegen vergoeding

  • Denise en Shanna

    Denise en Shanna schreef:

    >

    > Onze vriendin word 16 jaar en nou zochten we een mannelijke

    > stripper van tussen de 16 en 18 jaar!, heb jij intresse mail

    > dan, uiteraad tegen vergoeding

    ohja, het feestje word gehouden in DELFZIJL!, reageer hier.

  • Sasja

    Dames,

    Ik zag nu al een wat oudere advertentie van jullie, maar voor vrouwen die geinterresserd zijn heb ik een aanbod.

    Ik ben een 31 jarige man die heel erg graag voor een groep (minimaal 3) vrouwen uit de kleren wil gaan. Hierna ben ik ook niet meteen weg (of ze moeten dat willen) maar kan ik nog een leuk gesprek hebben en gezellig wat meedrinken….of ik blijf als soort ober jullie klazen vullen. Vrijwel alles is mogelijk. Mochten jullie voor een volgende verjaardag of feest denken dat dit wat is. Neem dan contact met mij op via e-mail of MSN knuffelbeer1978@live.com.

    Ik doe dit geheel gratis en vrijwillig.

    Hopelijk tot ziens,

    Sasja

  • chrispy

    hoi sasja

    ik lees net je advertentie mijn vraag is strip je nog steeds? zoja is zoek voor een goede vriendin een stripper.ze geeft haar verjaardag de 21 ste

    kleine vergoeding kan altijd

    hoop datje gauw reageert

    mvg chris

  • Ricardo

    Beste Dames,

    Ik ben een jonge (20) ervaren, lekker stripper die van strippen tot van alles in is, elk feestje eindigd anders van alleen strippen, tot naakt oberen tot neukobject, net wat het feestbeest en de organisatoren willen. Jullie kunnen me altijd vragen, vergoeding is altijd in overleg (meestal is reiskostenvergoeding genoeg). e-mail: antilliaanse_casanova@hotmail.com

    Groet,

    Cado

  • Richard

    Ben beschikbaar voor alles waar naakte man voor nodig is… wel vrouwen!

  • Strippernaakt

    Goeiedag alles goed met je, ik begreep dat je een stripper zoekt ik ben zelf beginnend stripper en ben gespierd en goed verzorgd en groot geschapen, mocht u nog een stripper zoeken dan kan ik voir weinig een opwindende striptease optreden geven

    ik lees net je advertentie mijn vraag is strip je nog steeds? zoja is zoek voor een goede vriendin een stripper.ze geeft haar verjaardag de 21 ste

    kleine vergoeding kan altijd

    hoop datje gauw reageert

    mvg chris

  • Strippernaakt

    Thom

    Goeiedag alles goed met je, ik begreep dat je een stripper zoekt ik ben zelf beginnend stripper en ben gespierd en goed verzorgd en groot geschapen, mocht u nog een stripper zoeken dan kan ik voir weinig een opwindende striptease optreden geven ik lees net je advertentie mijn vraag is strip je nog steeds? zoja is zoek voor een goede vriendin een stripper.ze geeft haar verjaardag de 21 ste kleine vergoeding kan altijd hoop datje gauw reageert mvg chris

    he chris ik stripper nog zeker en hoef er geen vergoeding voor 

  • Strippernaakt

    Thom
    Thom

    Goeiedag alles goed met je, ik begreep dat je een stripper zoekt ik ben zelf beginnend stripper en ben gespierd en goed verzorgd en groot geschapen, mocht u nog een stripper zoeken dan kan ik voir weinig een opwindende striptease optreden geven ik lees net je advertentie mijn vraag is strip je nog steeds? zoja is zoek voor een goede vriendin een stripper.ze geeft haar verjaardag de 21 ste kleine vergoeding kan altijd hoop datje gauw reageert mvg chris

    he chris ik stripper nog zeker en hoef er geen vergoeding voor