oud kindertehuis

  • Loek

    Hallo beste Mensen

    Ik ben rond 1972 in maastricht in een tehuis geweest ik weet niet meer de naam of adres.het lag vlak bij de minderbroedersberg.

    Mijn kamer genootje was toen een meid Haar naam was Nancy.een van de leiding gevenden was een wim.meer weet ik niet.zou mij iemand kunnen helpen met de naam en adres van het tehuis,dat nu niet meer bestaat en mischien iemand die weet wie Nancy is.

    Groeten loek

    lmvestjens@hotmail.com

  • Steinie

    Alleen een vraag ik heb in 1980 in huize noordhorn gezeten huize linqeunda wat een geweldige tijd heb ik daar gehad

    Ik weet nog hoe mijn mentor toen die tijd heette Marius dullard ??? En ene John ??

  • Steinie

    In mijn tijd niet.juni 1980

    Ik ben op zoek naar mensen die in Noordhoorn in Apeldoorn hebben gewoond en mij kunnen vertellen of er misbruik heeft plaatsgevonden. Daar heb ik namelijk aanwijzingen voor. Ik zou het fijn vinden als u mij een mailtje stuurt. Ik zal discreet met uw verhaal omgaan.

    Met vriendelijke groet,

    Ellen

    Omroep Gelderland

    jeugdzorg@gld.nl

  • Steinie

    In mijn tijd dat ik er zat niet een geweldige tijd gehad

  • Karin

    Mijn naam is karin hoekstra ik ben in noordhoorn apeldoorn geplaatst Door Jac op 28-01-1984 ik ben daar op de opvang in me 2e week misbruikt Door de nachtwaker. Hij is ontslagen of ontslag genomen maar er is geen aangifte of actie vanuit noordhoorn genomen. Later in de oriëntatie groep ben ik Door een vriend van een bewoonster weer verkracht. Melding van gedaan bij de leiding maar er is niks mee gedaan. Ik was 14 onwetend. Nu ben ik 51 en ik heb een vraag kan ik nu noordhoorn daar nog voor aanklagen. Karin

  • Mary

    Anonymous

    dag,

    wij zijn al jaren op zoek naar een jongen die daar ook gewoond heeft.

    Zijn naam is Rene de Haan.

    Hij moet daar in ieder geval gewoond hebben rond 1970-1972.

    Een slanke jongen met donker haar.

    Woonde volgens ons in een kamer rechts boven in (als je vóór het gebouw staat).

    Wij (2 oude klasgenoten) zijn heel benieuwd hoe het met hem gaat.

    Hoop een berichtje van je terug te krijgen.

    Met vriendelijke groeten,

    Willy van der Ploeg

  • Mary

    Rene de Haan is heel.jong gestorven,sorry. Zijn broertje heet Alex maar ik weet niet waar hij.nu is.

  • Jeanet

    Heb op het kindertehuis Noordhoorn gezeten van 1957.,ik ben nu 78 maar ik zal het nooit vergeten vooral juff.Eck.

    Beste mensen ,

    Ik zoek kinderen die omstreeks 1965-1970 in huize noordhoorn in apeldoorn wilhelminapark 7 hebben gezeten,

    zou graag eens wat van ze horen hoe het nu met ze gaat

    Groetjes Ria Hendriksen

    Heb in het kindermeisje Noordhoorn gezeten in Apeldoorn
  • Jeanet

    Beste Ria, Hoe hete de directrice in die tijd .

    Heb in het kindermeisje Noordhoorn gezeten in Apeldoorn
  • Jeanet

    Wij saten in de serre met 7 meisjes.

    Beste mensen ,

    Ik zoek kinderen die omstreeks 1965-1970 in huize noordhoorn in apeldoorn wilhelminapark 7 hebben gezeten,

    zou graag eens wat van ze horen hoe het nu met ze gaat

    Groetjes Ria Hendriksen

    Heb in het kindermeisje Noordhoorn gezeten in Apeldoorn