fotograaf gezocht

  • peritafotografie

    goedendag

    ik zag dat je op zoek was naar een fotograaf? wil graag weten of je nog op zoek bent

    groetjes

  • Twinkel Fotografie

    Fotografie is een hobby maar word door ons professioneel uitgevoerd.

    Voor mooie zwangerschapsreportages, bruidsfotografie of prachtige kinderportretten is Twinkel Fotografie zeker een aanrader.

  • Lilian

    hallo ,

    Ik zoek voor 6 mei een fotograaf die de hele dag met ons mee gaat als we gaan trouwen .

    Graag zou ik willen weten wat de kosten zijn van een hele dag .

    Of iemand mij ermee ken helpen gaar g hoor ik van u .

    groetjes Lilian .

  • Lilian

    Hallo ,

    We gaan 6 mei trouwen en ik wil graag een foto graaf tevens ook cameraman/vrouw wat zijn de kosten voor 1 dag met ons mee tegaan ?

    Ik hoor graag van u M.V.G Lilian

  • Annemiek

    Ik weet een goede fotografe in Delfzijl,heeft onze trouwfoto's ook gemaakt Carla wildeman,kijk maar op internet voor haar foto's!

  • Mirjam

    Hallo Lilian,

    Je zal al aardig wat aanmeldingen hebben van fotografen, ik sluit mij daar graag bij aan.

    Kijk eerst maar op mijn website www.kiekusfotografie.nl - Bruidsreportages. Je ziet daar twee albums staan met divers beeldmateriaal.

    Ik werk graag op de achtergrond en maak ongedwongen foto's, speel graag in op het moment.

    Natuurlijk is er het moment van een serie foto's van jullie samen - ook daarin werk ik graag ontspannen waardoor het mooiste beeld ontstaat!

    Is het naar je smaak en is het wat je ongeveer in gedachten heb qua beeld, laat het dan weten, dan kan ik je meer informatie geven over prijzen etc.

    Er is namelijk heel veel mogelijk (zal je inmiddels ook zelf hebben ontdekt) waar ook weer een groter of kleiner prijskaartje aan zit.

    Succes en alvast een fijne dag gewenst,

    Mirjam van Geelen - fotograaf

    www.kiekusfotografie.nl

  • Marchien

    Hoi Lilian

    Professionele reportages verschillen behoorlijk in prijs….het hangt er vanaf wat je wilt

    kan 2100 euro zijn, dan heb je 8 uur fotografie en een album met foto's

    T kan 500 euro zijn, dan heb je 2 uurtjes reportage schieten..

    Als je niet op zoek ben naar een professional ben je iets goedkoper uit maar de kwaliteit is dan vaak wel minder,

    Ik volg zelf momenteel de vakopleiding fotografie en heb inmiddels twee bruiloften gedaan, vind het echt onwijs leuk om te doen

    Groetjes Marchien de Lange

    Lilian Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo ,

    >

    > We gaan 6 mei trouwen en ik wil graag een foto

    > graaf tevens ook cameraman/vrouw wat zijn de

    > kosten voor 1 dag met ons mee tegaan ?

    > Ik hoor graag van u M.V.G Lilian

  • marcel Maris

    graag zou ik van jullie horren om welke locatie het gaat ivm km

    groet marcelmaris.com

  • Aletta

    Beste Lilian,

    Bij deze kun je ook mijn portfolio zien op mijn website: www.photorequest.nl.

    Mocht het bij jou in de smaak vallen, kun je gerust contact met mij opnemen via de e-mail of telefoon.

    Met vriendelijk groet,

    Aletta Afman

  • fotovdgrift

    ik zou graag een offerte uit willen brengen. Ik ben zelf fotograaf en werk samen met een videograaf. Wij kunnen beide komen en jullie dag op een prachtige manier vast leggen. Uitgebreid of juist intiem en klein. Alles is mogelijk tegen zeer scherpe prijzen.

    hoor graag van u.

    www.fotovdgrift.nl

    kevin van der grift