Re: oud kindertehuis huize angela den haag

  • bep

    Beste mensen,

    Ook ik wil mij verhaal hier wel neer zetten van de tijd uit HUIZE ANGELA AAN DE PRINSEGRACHT NR 14 TE DEN HAAG.

    Ik persoonllijk ben er redelijk doorheen gerold, maar ik weet dat er mede internaten meisjes zijn die er niet zo goed zijn afgekomen.

    Het internaat huize angela was met zusters die soms niet konden en wilde bergrijpen van een pupil doormaak als kind.

    Geen ouders pleeggezinnen anders huis en ga zo maar door.

    Ook zou ik met meisjes toen nu vrouwen die ook op een internaat hebben gezeten contact willen hebben als het mogelijk is.

    Zij die in ANGELA hebben gezeten in een of andere groep reageer gerust .

    \

    hartelijke groetjes van bep

    ben benieuwd of er nog mensen zijn die reageren.

  • mieke bosklopper willekens

    hallo bep

    even een reatie op je bericht

    wilde even zeggen dat ik ook in huize angela heb gezeten aan de prinsengracht ben later naar de beresteinlaan gegaan

    zou leuk zijn als wij nog gegevens kunnen uitdelen

    en ben nu 53 jaar en ben op mijn 16 uit denhaag weg gegaan naar de achterhoek

    nou heb een beetje verted wie ik ben hoop wat van je terug te horen groetjes mieke

  • Sjef Kunst

    Ik zou graag in contact komen met mensen die hier op het internaat van Huize Angela hebben gezeten van 1940 tot 1950

  • jolanda

    hallo iedereen(:P) oud genootjes en oude leidingen van huize angela huisje 2

    ik zal mij even voorstellen ik ben Jolanda schuurman uit bergen op zoom en ik zoek allemaal oude huisgenootje,s van huize angela

    ik zoek o,a gregor en remy en suzanne de groot dit i.v.m dat ik sinds kort een contact heb met albert loeve dat was toen in 1987 mijn ex vriendje en nu heb ik sinds kort

    contact met hem en wil ik na zo veel jaren een groot feestje geven voor hem omdat hij het voorheen heel moeilijk heb gehad en nu kan ik het en zoek nu dan ook oud leden en leidingen o,a mariella en hendry die albert alltijd op vingen en hem hielpen door positief te denken albert is nu erg eenzaam en nu zoek ik voor hem voor ze,n verjaardag oud leden die hem een steuntje in de rug willen geven o,a zoek ik suzane en gregor en verder iedereen die hem kende o lieve oud leden en groepsgenootje,s laat aub wat van jullie horen van huize angela den haag de berensteinlaan dus ik hoop dat er oud leden en groepsgenootje,s zijn die hier aan mee willen doen en albert een onvergeetlijk

    verjaardag willen geven wij geven het feestje op 30 junni 2012 in bergen op zoom dus heb je intresse en of wil je iets doen voor albert loeve dan moet je dat laten weten

    wij zouden dat erg leuk vinden en zker voor hem?

    wij hopen op leuke reacie,s en hopen dat er oud groepsgenootje,s zijn die deze leuke verjaardag willen mee vieren te samen met albert loeve …

    uit huize angela huisje 2

    ,heel veel groeten van jolanda schuurman

    email mij als je hem kent of

    jolanda-schuurman@live.nl

  • jolanda

    hallo mieke

    Even met Jolanda schuurman ik zoek oude groepsgenootjes en ik zag u oproepje ken u toevalig mij jolanda schuurman heb toen in huisje 2 gezeten en ik te samen met

    albert loeve die daar ook zat en suzanne de groot en begleiding marielle en hendri als groepsleidsters

    ik zoek oude groepsgenootjes i,.v.m dat ik een groot feest organiseren voor albert loeve die toen die tijd erg eenzaam was en nu daar mee bevriend ben en ik dit graag wil doen voor hem een groot feest dus hoop dat je een van ons kent?

    groetjes jolanda schuurman … zat toen in 1987 zo rond die tijd in huize angela in den haag en zat toen in huisje 2

    groeten,..

  • SAID VAN BIENE

    hoi ik ben said van biene ik heb gewoond in huisje 4 op de beresteinlaan ik heb al wat groeps genoten teruggevonden uit 1989 die ik zelfs op facebook heb ik had daar toen een ardige mentor zijn naam was hein frohn ik zou hem een keer via mail willen spreken hoe het gaad met mijn mijn mail adres is saidvanbiene@hotmail.com

    groetjes said v b

  • jeane

    ik jeane van de broek

    heb in huize angela gewoont in den haag

    haarstede 1 maar dat is al heel lang gelden

    toen zat ik in huis 4

    en je had een grote keuken

    ik zou zo graag foto van willen zien hoe het nu is

    met groetjes jeane van de broek

  • Henk van Zielst

    Hoi,

    Ik heb in Huize Angela gewoond van in het begin van de jaren tachtig. Ik heb het goed naar mijn zin gehad. Pas nog eens de foto's bekenen. Op één van de foto's is van mijn verjaardag. Daar zag ik Connie van der Wal ook op staan. Ik zou haar graag weer eens ontmoeten. Weet iemand waar ze op dit moment woont en waar ik haar kan bereiken?

    Hartelijke groet, Henk van Zielst

  • adrie griffijn

    Ook ik heb in het internaat gezeten, dat was ongeveer 1940 tot 1947.

    Maar heb geen slechte herinneringen Sommige zusters waren wel wat star met de regels.

    Maar daar heb ik daar niet z`n last van gehad. Van uit het internaat ben ik naar Limburg gestuurd, op een boerderij

    waar ik het heel goed heb gehad.

  • adrie griffijn

    Hallo Sjef ik ben Adrie Griffijn en ik wil ook wel contact.

    Om wat herinneringen op te halen.