Voorjaars Programma TRINITY

Meeden - TRINITY, bureau voor training, advies, coaching en therapie, start in Januari met een nieuw VoorjaarsProgramma.

Op 8 en 11 januari starten de 2 groepen van de Training ‘Stoppen met Roken’. Deze training begint met een workshop van 1 dag (Groep A op woensdag en Groep B op zaterdag) en vervolgt met 4 sessies van 2,5 uur (Groep A op de woensdag-morgen en Groep B op de maandagavond), in totaal duurt de Training 10 weken.

Tijdens de training wordt er veel aandacht besteed aan de motivatie en de ‘zwaktemomenten’ (wanneer weet je dat je het ‘moeilijk’ zult krijgen ?). Verder leren de cursisten een speciale techniek om het gevoel te willen roken weg te werken op het moment dat men de behoefte voelt opkomen. Door de grondige aanpak op meerdere fronten is deze training zeer geschikt voor mensen die willen stoppen met roken en daar hulp bij willen.

Op vrijdagochtend 10 januari begint de korte Cursus ‘Ontspanning & Meditatie’ (4 ochtenden). Zaterdag 18 januari (ook op 8 februari) is de Workshop ‘Energetische Bescherming’ voor mensen die gemerkt hebben dat de gevoelens en emoties van andere mensen een groot effect op je kunnen hebben (leegzuigen van je energie) en die daarmee willen leren omgaan.

Op 25 januari de Workshop ‘Pijnvrij’ voor mensen die willen leren om hun eigen pijnen (lichamelijk en geestelijk - bijv. hoofdpijn, rugpijn, spierpijn, verdriet, angst) te verminderen en zelfs te laten verdwijnen (ook op 15 feb. - 5 april - 3 mei).

De zevendelige Cursus Aura & Chakra's start in februari in twee groepen - woensdag 12 februari ‘s ochtends en maandag 17 februari ’s avonds. Deze cursus is te volgen als verdieping van de Workshop 'Energetische Bescherming, maar ook als zelfstandige module.

De leuke Workshop ‘Supervrouw’ is op 8 maart (internationale Vrouwendag) en 10 mei (zaterdag voor Moederdag). Het wordt een passievolle dag die geen vrouw mag missen, echt een dag om cadeau te doen aan je favoriete vrouw (jezelf ?).

15 Maart is de Workshop ‘Waarheen - Waarvoor’, een workshop vol spirituele zoektochten en antwoorden (waarom ben ik hier - wat is mijn doel/opdracht in dit leven - waarom is mijn leven zoals het is). Deze workshop is ook te volgen op 12 april en 17 mei.

Voor verdere info: www.trinity4u2.nl

Aanmelding: 0598 620196