De Blauwe Engel is hot!!

• Gekke Vlaermoes

Dames en Heren,

Voor iedereen die het wil horen, de Blauwe Engel is verbouwd, het stinkt er niet meer, en er hangt er een super leuke sfeer, probeer een keer langs te komen en drink er een lekker biertje…Gewoon proberen, dan komt alles wel goed!! Het is er trouwens EURO uur, van maandag tot en met donderdag van 0000uur tot 0100uur…Een lekker biertje voor een euro…Probeer het een keer en je zult versteld staan….

Mochten er mensen zijn die willen reageren, doe het dan, alle negatieve en positieve reacties zijn welkom…

En belangrijk voor de dames, hartstikke leuke barmannen achter de bar….

Later….

• Marloes

Ik ben het er hartstikke mee eens, dat de blauwe engel hartstikke leuk is, want ik ben er afgelopen week geweest en het was er hartstikke gezellig. En het is er echt leuk geworden.

En je hebt er een echt leuke barman, hmmm, heerlijk.

Ik krijg hem wel.

x marloes

• Jean

Is het al lente dan?

Jean Martin

• Martin

Ook de leeftijdsgrens is veranderd, je moet nu 21 zijn om naar binnen te mogen, waardoor het stukken minder druk is op een gemiddelde zaterdag/donderdag-avond, wat mij wel aanspreekt. Nadeel is wel, ik ben 17… meestal is het er zo rustig dat de bouncer je zo naar binnen laat, om van die rust af te komen…