Wie weet er voor mij zelfstandige woonruimte in of nabij het centrum van Groningen? Voor 1 persoon, huur maximaal 500 euro. Liefst al vanaf maart, eventueel tijdelijke woonruimte.
Beste Mieke
Mijn vriendin verhuurt haar woning voor een nader over een te komen periode. Het betreft een benedenwoning met 2 slaapkamers tuintje en schuur nabij openbaarvervoer en dichtbij het centrum. De prijs is 400 euro all in 1 maand borg per direct beschikbaar.. Heb je interesse mail dan even.
Groetjes SerenaMieke schreef:
>
> Wie weet er voor mij zelfstandige woonruimte in of nabij het
> centrum van Groningen? Voor 1 persoon, huur maximaal 500
> euro. Liefst al vanaf maart, eventueel tijdelijke woonruimte.
Een kamer in Groningen is voor mij zeker nodig! Ik begin in September 2003 de studie American Studies en kom helemaal uit brabant. Dit 18-jarig niet-rokende meisje heeft dus zeker een verblijfplaats nodig! Ik speel toneel, hou erg veel van cultuur, zoals films, theater, boeken, landen en noem maar op. Vind koken ook wel leuk, dus maak je geen zorgen! Zoals ik al zei kom ik uit Brabant, dus neem ik de gezelligheid zeker mee. Mijn vrienden zeggen verder dat ik snel contacten leg, dus als jullie mij kiezen zullen we snel overweg kunnen. Klinkt dit goed in de oren, mail me dan! Max 200 euro incl Alvast bedankt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?