poffertpan

• wilma

Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe poffertpan, mag ook wel gebruikt zijn.

Het recept heb ik wel, alleen de pan ontbreekt nog.

Ik weet dat je het ook zonder de pan kan maken maar dat vindt ik niet echt.

Bij mijn oma kreeg ik altijd poffert te eten en nu wil ik zelf ook proberen om het te maken. Zo wie kan mij aan zo'n pan helpen of weet iemand waar ik hem kan kopen.

• betje

al bij blokker gekeken?

en soms heb je ze bij wibra en dat sort zaakjes

• Gerda

Bij “de Klomp” aan de Spilsluizen 8 in Groningen zijn ze nog te koop.

Groetjes Gerda

• Titia

Hallo Wilma,

Heb je inmiddels al een poffertpan? Op de jaarmarkt in Roden heb ik vorig jaar een gekocht. Dit jaar waren ze er ook weer, maar daar heb je nu niks aan. Op de jaarmarkt in Zuidlaren 20 oktober a.s. zullen ze ook wel weer zijn. Vorig jaar heb ik ze ook daar gezien.

Zou jij aan mij het recept willen sturen?

Alvast bedankt.

Groetjes van: Titia

• fred

hoi wilma

ik heb vorige week een nieuwe poffertpan gekocht.

die kun je kopen in winschoten.

in de langestraat achterin winkel met keuken spullen en zo.

ze liggen buiten in een mand en kosten 13,95.

weet niet meer zo goed hoe de winkel heet, het is de waal volgens mij.

zit in de buurt bij schoenenreus,dan aan de overkant kijken.

groetjes

• Karin

Bij Dille en Kamille in 2 maten

• Suzanne

Hallo,

Ook ik ben op zoek naar ene poffertpan…

nu heb ik wat gesnuffeld op google en heb het idee dat ze alleen in omgeving Groningen/Friesland/Drente te koop zijn.

ik woon in het Gooi en wil ook oma's recept uitproberen… weet iemand of ze hier ergens te verkrijgen zijn??

Groetjes Suzanne

• wim dokter

Ik heb jaren geleden één gekocht bij kookwinkel bij brug bij hoge der Aa in groningen

• Louise

Wil je nog een ander adres voor een poffertpan en nu in de maand december met een aktie,

Ga dan naar Haymaheerd Rijksweg 31 in Wirdum. Nu gratis bij aankoop van een poffertpan, een

pakje Oma's poffertmix naar ouderwets recept en kant en klaar (alleen nog eieren en melk aan toevoegen.)

Zie www.haymaheerd.nl

• Mentje

Poffertpannen zijn te koop bij BrocanteBoerderij d'Olle Bieschuur., Willemsstreek 17, Noordwolde (Gr). Ze hebben keuze uit twee verschillende pannen: één van 2 liter en één van 1.2 liter. Er wordt een gratis recept bijgeleverd.

Zie www.ollebieschuur.nl