Ga je mee stappen in Groningen op vrijdag 19 of op zaterdag 20 september? Ik kom uit Nijmegen en ken alleen de Drie Gezusters.
Hoi Ilona,
Allereerst bedankt voor je reactie, nee ik ben geen viespeuk. Ik geef vaker cursussen in andere steden in Nederland en soms in Belgie. Door de week heb ik dan geen tijd om echt uit te gaan door het werk en de voorbereidingen. In het weekend vind ik het erg leuk om de stad te zien en de mensen te leren kennen. De mensen aan wie ik cursus geef hebben meestal niet zo'n zin om mee uit te gaan. Ik ben juist helemaal niet verlegen en ook niet gefrustreerd. Ik kan me jouw reactie natuurlijk heel goed voorstellen. Je weet tenslotte helemaal niet met wie je iets afspreekt! (weet ik ook niet!) Laten we gewoon die maandagmiddag een terrasje pikken dan kun je gewoon zien wat je doet!!. Ik heb al een aantal keren je mailtje beantwoord vanuit mijn eigen mailbox maar dit kwam steed weer terug! Ik stel voor dat we elkaar direct mailen dan is het gemakkelijker. Wel dapper van je om te mailen!
Groetjes
Dick
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?