Merk : BMW
Type : 318i sedan
Brandstof : LPG/Benzine
Km stand : 268000 (zie bijzonderheden)
Kleur : Zilver metallic)
Vraagprijs : € 4500,-
Het is een zeer goeie auto die in 2003 een nieuwe motor heeft gekregen, deze motor had toen 115000 km gelopen en daarom is de werkelijke km stand van de auto 120000 km. Tegelijkertijd met het vervangen van de motor is er een nieuwe distributieriem en een nieuwe radiator in gekomen. De reden dat dit alles is vervangen is dat een stageloper bij de benzinepomp olie in het koelstofreservaat heeft gegooit inplaats van het daarvoor bestemde reservaat. (erg dom!) De auto is apk gekeurd tot mei 2004 en heeft pas een grote beurt gehad. Hierbij zijn de 2 schokdempers achter vervanagen en 2 fussee kogels voor. De auto ziet er van buiten erg goed uit omdat hij door de vorrige eigenaar volledig opnieuw gespoten is. De binnekant van de auto ziet er ook uitermate keurig uit! Toen ik opzoek was naar een BMW 318i op LPG ben ik half Nederland door geweest om auto's te bekijken, maar alles wat ik tegenkwam was of van buiten of van binnen niet om aan te zien! Aan het einde van de dag kwam ik terecht bij Autobedrijf Ewald Bruins in Almelo en daar zag ik deze auto en ik was dan ook direct verkocht! (2002) Na de aankoop is de gehele remmerij vervangen. (Dit was wel een tegenvaller moet ik zeggen) De auto heeft de volgende opties: Licht metalen velgen, Mistlampen, Radio/cd-speler, Sideskirts, Spiegels en bumper in kleur meegespoten. Mocht u zich afvragen of LPG wel voordelig is dan raad ik u aan om even op www.autogas.nl te kijken voor een berekening van de kosten en baten. Ik doe de auto weg omdat ik een BWM 520 vanaf 1996 wil kopen. Voor verder vragen kunt u mij bellen op 06-52411674