klacht essent

• Harm

Hoi, wie heeft nog meer last van Essent, ik ben door omstandigheden afgesloten geweest van stroom, 4 weken geleden heb ik alles betaald en zelfs de nieuwe voorschot, ik bel dagelijks met essent ( waar je wel de tijd voor moet nemen want alle medewerkers zijn ingesprek) en elke dag hoor ik een nieuwe leugen waar het aan ligt, vandaag kreeg ik te horen dat het bij de buren moest gebeuren die een eind verderop in de straat wonen, en zo word ik nu al 3 weken aan het lijntje gehouden,daarom zou ik graag met anderen in contact willen komen om een front tegen essent te vormen

• Rianne

Beste Harrrrrm.

Hoe kun jij nu ooit verwachten dat er iemand serieus op jou prik reageert? :?

Je schrijft allemaal van die “niet al te neuzel” antwoorden onder oproepen of vragen van iemand anders.Als je ook zulke “niet al te neuzele” vragen aan Essent stelt kan ik me voorstelen dat ze je aan het lijntje houden.

Zet hem op Harm, met je eenmansfront! :D

Prettige dag verder

Rianne

• wieke

Hier is een medestandster. Ik wordt helemaal gek van Essent. Hier zijn ze ook aan de deur geweest om mij af te sluiten, ik heb het niet geweten omdat ik de bel niet had gehoord. Maar een dag later had ik een brief in de bus dat zij terug zouden komen. Ik kan helemaal niet worden afgesloten worden omdat ik afhankelijk ben van een beademingsapparaat. Volgens hun had ik een achterstand van van bijna 2400 euro op een huis wat al anderhalf jaar leeg stond. Wij hebben drie keer de meterstanden doorgegeven. Ik heb gebeld, brieven geschreven en gemaild. Je kunt net zo goed tegen een muur praten, ik vind het te gek voor woorden wat die lui presteren. Uiteindelijk hadik 1900 euro te veel betaald heeft mijn zoon berekent. Ik moet het na vier weken nog terug krijgen, wanneer dat gebeurd dat moet je maar weer afwachten.

In elk geval succes in de strijd tegen zoveel domheid.

Wieke.

• wieke

Nou Rianne, hier is de tweede neuzel. Als je geen ervaring hebt met onterechte rekeningen, en je wordt niet serieus genomen, Zou je dan nog spreken over geneuzel. Ik zou je dan nog wel eens willen horen. Ik ben al een half jaar bezig mijn recht te halen, ik heb tot nu toe de derde excuus brief ontvangen, maar mijn geld terug storten ho maar. Waarschijnlijk lees jij nooit geen berichten hoeveel mensen klagen over Essen. Ik hoop voor jou dat jij nooit geen reden zult krijgen om te neuzelen.

Wieke.

• Rianne

Wieke

Het ging mij niet zo zeer om de klacht op zich, maar meer om de houding van Harm.

S'morgens een berichtje plaatsen om dan s'avonds te gaan kijken of er al op gereageerd is. Helaas dat was niet zo en dan ga je dus maar lullige antwoorden op vragen van een ander geven. Dat is wat mij dwars zat.

Het had dus ieder onderwerp kunnen zijn, maar als je zelf graag een normaal antwoord wilt, geef dan ook een normaal antwoord aan een ander.

En heb je geen antwoord, reageer dan helemaal niet.

Vandaar dit kleine koekje van eigen deeg.

Ik hoop voor jou dat je je geld snel terug krijgt en dat het probleem dan opgelost is.

Rianne

• Harm

hallo lees even het nieuwe berichtje dan weet je hoe het zit,ik begrijp best dat jij je gergerd voelde maar ik zelf was ook boos toen ik dit las, en heb de zoon hier behoorlijk over aan de tand gevoeld.Harm

• Harm

ik heb tot nu toe meer dan duizend reactie in mijn mail gehad, kan ze helaas niet allemaal beantwoorden, maar hoop dat de toezegging van een advocaat om mij gratis te zijde te willen staan zodra ik genoeg klachten heb gebundeld om iets van een rechtszaak te kunnen beginnen die weleens hele grote gevolgen voor essent kan hebben.Daarom vraag ik aan alle mensen die op welke manier dan ook in de clinc met essent liggen mij dat te mailen en ook toestemming aan mij geven om deze mails te gebruiken in de rechtszaal,Groet Harm.