Essent

• Harm

Beste Rianne, ik betreur wat er gebeurd is maar ik heb geprobeerd het uit teleggen maar de mails kwamen terug.NIET ik maar een van mijn zoons hadden op diverse berichten een bepaald antwoord gegeven hiervoor mijn excuus maar het is niet zo dat omdat jij dacht dat ik smiddags nog niets over essent had gehoord dat ik dan maar ga ouwehoeren op andere stukjes,Harm

• Rianne

Beste Harm

Bedankt voor de uitleg, zand erover!

Puber zoons zeker? :D

K'heb zelf ook 2 van die exemplaren!

Groeten Rianne

• Harm

nee als het pubers waren had ik mij niet zo kwaad gemaakt maar 23 jaar noem ik toch geen puber meer, maar goed het is vervelend maar gebeurd. werk met ander wachtwoord , hopend dat het helpt Groet Harm.

• Rianne

Ja, met 23 moet het toch een beetje beginnen te dagen :? zou je zeggen!

Ander wachtwoord helpt vast. Ik las dat je al veel reacties had gehad op je oproep!

Succes

• Harm

Weet je wat het vervelende is? die jongeren spelen gewoon met een pc en zitten er zo weer in, dat leren ze op die pc clubs wel.

Maar ik denk niet dat ze het lef nog hebben omdat weer te doen op mijn pc,want dan hebben zij een probleem met hun studie.zo

ja ik heb nu al bijna 1100 klachten binnen, maar de grondwet zegt dat ik ze wel allemaal moet natrekken of deze mensen er ook achter blijven staan als er een rechtzaak van komt, en ik moet ongeveer 2500 hebben voor je een partij bent volgens mijn jurist,

en liefst nog 1x zoveel, gezien de vele reacties die ik op verschillende manieren al binnen heb mag dat geen groot probleem zijn.Harm