Kapper in Groningen (stad)

  • Anika

    Hallo,

    wie weet er een goede en goedkope kapper in Groningen?

    Ik was net 25 euro kwijt voor wassen en knippen! Dat moet toch goedkoper kunnen in een studentenstad?

    Groet, Anika.

  • Ritsert

    Lucky Looks Hairsaloon a/h Zuiderdiep. Is heeft prima kwaliteit/prijs verhouding.

  • Anika

    Weet je zo wat de prijs is voor wassen/knippen?

    Groetjes.

  • Sis

    Eskanbar….. is kapper op nieuwe winkelterrein bij de Jumbo e.d. Je hoeft geen afspraak te maken, super vriendelijk personeel, zeer modern etc. Ze hebben ook vestiging op Florisplein, maar ben daar zelf nooit geweest.

  • bert

    Hoek Nassaustraat-Koninginnelaan…. maar iets van 20 euro.. Heel goedkoop… ook dameskapper. Ik wil je haar trouwens ook wel knippen voor 10 euro alleen dan doe ik het met een tondeuse of tegen een avondje uit met jou -))))

  • gerda

    neem contact op met een van de twee kappersopleidingen in de stad

    wassen en knippen is dan gratis

  • Ronald de Vries

    De Kapper op de hoek van de Westerhaven en ik geloof hetHoendiep A €11,-

  • wim

    in de ebbingestraat kapper kameleon knippen voor 10 euroAnika schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > wie weet er een goede en goedkope kapper in Groningen?

    > Ik was net 25 euro kwijt voor wassen en knippen! Dat moet

    > toch goedkoper kunnen in een studentenstad?

    >

    > Groet, Anika.

  • kelly

    Kapsalon stephanie / simplicity bodycare pottebakkersrijge 6 dat is achter de media markt

    super aardige mensen en maar 12,50 en super goed

  • lisa

    ik zit op de kappers opleiding .. Noordepoortcollege ben eind eerstejaars als je wilt kun je ook bij mij terecht wassen knippen Fohnen ;)

    elke vrijdag heb ik salon les .,.. wie wil moet me ff mailen het is uiteraad gratis … wil je liever thuis geknipt worden en gefohnt/styling kost het 5 euro