wie wil helpen mij van schulden af te komen

  • petra

    hallo

    wij hebben pas bricht gekregen dat wij failliet verklaard zijn, wij hadden eerder wsnp maar omdat er noodzakelijke schulden(kraamzorg, tandarts) opgebouwd waren zijn wij eruit gezet en failliet verklaard.

    nu zijn alle schulden teruggekomen en moeten ze tot de laatste cent betaald worden. het gaat hier om ongeveer 35.000 euro het kan minder worden door te onderhandelen met de schuldeisers.

    voor diegene die ons wil helpen wordt er een contract opgemaakt bij evt. de curator en wordt door de werkgever elke maand een bedrag overgemaakt op uw rekening. zodat wij u weer kunnen betalen.

    wij hebben al veel dingen geprobeerd om ergens te lenen maar vanwege dat wij failliet zijn wil niemand ons helpen, wij doen erg ons best om alles af te betalen en uit de schulden te komen.

    voor diegene die ons wil helpen met iig dit bedrag(35.000) willen wij erg open zijn en de stukken laten lezen enzo.

    omdat er op internet ook veel gekken zijn die beloven en niet doen heb ik een ander e-mail adres aangemaakt wsnp_failliet@hotmail.com

    IK HOOP ECHT DAT ER MENSEN ZIJN DIE MIJ WILLEN HELPEN.

    als je wil helpen en meer info nodig hebt hoor ik het wel.

    alvast bedankt

    petra

  • A

    kijk een op www.cafeknarie.groningenweb en dan bij advertenties. Daar staat het telefoonnummer van een man die je kan helpen ! Bijzonder goede service en discreet!

    Doe maar gewoon! En sterkte ermee !

  • A

    sorry moet zijn www.cafeknarie.groningenweb.nl

  • petra

    bedankt ik zal daar ff kijken

  • sia

    buro intergraal in de oosterpark aan de begonia straat is ook heel goed,en er werken hele aardige mensen.

  • petra

    hallo,…

    eenbugetering heb k al bij t gkb

  • hans

    hallo

    het is natuurlijk heel erg dat ja ja geen raad meer weet maar vraag dat niet via internet want er zullen ook mensen reageren die er zelf beter van willen worden.

    ga gewoon naar de gemeente naar bureau schuld hulpverlening en vraag om hulp.

    zij kijken naar wat je per maand kan missen, naar aanleiding daarvan gaan ze bij de stadsbank een lening aanvragen en ze gaan met jou schuldeisers onderhandelen om de schuld kwijt te schelden of flink te verlagen.

    kan jij bijvoorbeeld een lening krijgen van 10.000 euro dan gaan ze onderhandelen en proberen om met die 10.000 euro 35.000 aan schulden af te lossen.

    schaam je niet om naar de gemeente te stappen want je bent NIET de enige en het is de beste manier om weer gelukkig te worden en de spanning in het gezin weg te werken. schaam je nergens voor want ik weet precies hoe je je voelt.

    dus DOEN.

    IK WENS JE HEEL VEEL SUCCES

    GROETJES HANS

  • Ariyane

    Beste mede slachtoffers,

    Als gevolg van schulden ben ik opzoek geweest naar middelen om hier makkelijker vanaf te komen en al gauw kwam een kennis van mij met de mogelijkheid mijn eigen bedrijf te beginnen in gezondheidsproducten.

    Voor een luttele bedrag van 215 euro ontving in een eigen webwinkel (site) en sommige producten.

    Met deze producten en met het verhaal dat ik mijn eigen bedrijf was gestart ging ik bij familie,vrienden,bekenden en relaties langs en vertelde ze over de positieve werking van de producten en gaf zelfs samples weg zodat ze konden uitproberen gezien het feit dat alle producten 100% biologisch zijn en zeer hoogwaardig zijn waren mensen zeer tevreden en al gauw kochten ze producten via mijn webwinkel sommige kochten alleen omdat het mijn winkel was en anderen vanwege het product resultaat. Door deze extra inkomsten ben ik gemakkelijk van mijn schulden afgekomen ,het mooiste aan dit alles is dat sommige mensen dit ook zijn gaan doen en wij zo een netwerk hebben opgebouwd en door het hefboomeffect verdient iedereen nu residueel tot 28% over alles verkocht binnen ons netwerk….! (residuele inkomsten zijn in Nederland inkomsten belasting vrij).

    De mogelijkheden in dit concept zijn onbeperkt je startkosten zijn zeer laag, geen risico’s en altijd het zelfde je inkomsten kunnen alleen maar toenemen, binnen 5 jaar kun je een 5cijferig bedrag per maand verdienen….

    Doe net als ik deed en kom met gemak van je schulden af , wat je hiervoor moet doen is praten met mensen en eventueel producten als sample uitdelen spreek met zoveel mogelijk mensen per dag over de producten en het resultaat en je zult zien dat het zich uitbetaald….

    Voor meer info neem contact op met mij

    Arsalawin@hotmail.com

  • J.M Evertz

    Goedendag ik heb een schuld van 26000,00 euro.

    Heb voor 6 jaar terug lening afgesloten moest toen 215,00 euro aflossing per maand betalen.

    Dacht dat er ook een stuk aflossing bij was maar dat is dus niet terwijl het me dat wel MONDELING toegezegd werd maar kan dit dus niet bewijzen.

    Ik betaal alleen maar rente op rente meer dan 10 procent niet normaal terwijl ik al langer dan 6 jaar elke maand netjes afbetaal. En nu betaal ik ook nog een boete omdat ik 60 jaar geworden ben en nog niets afgelost heb van de lening en moet nu 400,euro per maand betalen. Heb gelukkig wel een verzekering afgesloten als ik werkeloos zou worden wat dus nu is gebeurd is. Maar deze verzekering betaald maar 3 jaar uit 300,00 euro per maand. Dus 100,00 betaal ik zelf nog iedere maand. Ik heb al genoeg rente betaald die 6 jaar dat ik al aflos DIEVEN zijn het. Ik haat leningen maar kon er toen niet omheen. En nu heb je deze instantie nodig en wat doen ze ze plukken mensen helemaal kaal dat je geen kant meer op kan. Dat onze OVERHEID ons daar ook eens mee HELPT. Dat hebben ze bij de BANKEN toch ook.

    Wie weet er een andere oplossing voor mijn schulden zodat ik wel de lening af kan betalen en niet alleen de rente op rente betaal.

  • jan

    Jan Schreef:

    ——————————————————-

    > Goedendag ik heb een schuld van 26000,00 euro.

    > Heb voor 6 jaar terug lening afgesloten moest toen

    > 215,00 euro aflossing per maand betalen.

    > Dacht dat er ook een stuk aflossing bij was maar

    > dat is dus niet terwijl het me dat wel MONDELING

    > toegezegd werd maar kan dit dus niet bewijzen.

    > Ik betaal alleen maar rente op rente meer dan 10

    > procent niet normaal terwijl ik al langer dan 6

    > jaar elke maand netjes afbetaal. En nu betaal ik

    > ook nog een boete omdat ik 60 jaar geworden ben en

    > nog niets afgelost heb van de lening en moet nu

    > 400,euro per maand betalen. Heb gelukkig wel een

    > verzekering afgesloten als ik werkeloos zou worden

    > wat dus nu is gebeurd is. Maar deze verzekering

    > betaald maar 3 jaar uit 300,00 euro per maand. Dus

    > 100,00 betaal ik zelf nog iedere maand. Ik heb al

    > genoeg rente betaald die 6 jaar dat ik al aflos

    > DIEVEN zijn het. Ik haat leningen maar kon er toen

    > niet omheen. En nu heb je deze instantie nodig en

    > wat doen ze ze plukken mensen helemaal kaal dat je

    > geen kant meer op kan. Dat onze OVERHEID ons daar

    > ook eens mee HELPT. Dat hebben ze bij de BANKEN

    > toch ook.

    > Wie weet er een andere oplossing voor mijn

    > schulden zodat ik wel de lening af kan betalen en

    > niet alleen de rente op rente betaal.