hallo
wij hebben pas bricht gekregen dat wij failliet verklaard zijn, wij hadden eerder wsnp maar omdat er noodzakelijke schulden(kraamzorg, tandarts) opgebouwd waren zijn wij eruit gezet en failliet verklaard.
nu zijn alle schulden teruggekomen en moeten ze tot de laatste cent betaald worden. het gaat hier om ongeveer 35.000 euro het kan minder worden door te onderhandelen met de schuldeisers.
voor diegene die ons wil helpen wordt er een contract opgemaakt bij evt. de curator en wordt door de werkgever elke maand een bedrag overgemaakt op uw rekening. zodat wij u weer kunnen betalen.
wij hebben al veel dingen geprobeerd om ergens te lenen maar vanwege dat wij failliet zijn wil niemand ons helpen, wij doen erg ons best om alles af te betalen en uit de schulden te komen.
voor diegene die ons wil helpen met iig dit bedrag(35.000) willen wij erg open zijn en de stukken laten lezen enzo.
omdat er op internet ook veel gekken zijn die beloven en niet doen heb ik een ander e-mail adres aangemaakt wsnp_failliet@hotmail.com
IK HOOP ECHT DAT ER MENSEN ZIJN DIE MIJ WILLEN HELPEN.
als je wil helpen en meer info nodig hebt hoor ik het wel.
alvast bedankt
petra