Arriva bustijden

• linda

Hallo allemaal!

Ik had een vraagje. Zijn er nog meer mensen die problemen ondervinden door de nieuwe regeling van NS?

De NS heeft een nieuwe regeling en daardoor moet ik, en met mij waarschijnlijk vele anderen, steeds wachten op het station in Emmen. Nu zegt NS dat ze het Arriva al een jaar van te voren hebben gemeld. En Arriva zegt weer dat zij het niet nodig vinden om het aan te passen.

Nou zou ik dus willen weten of er meer mensen zijn die het zelfde probleem hebben? Dan kunnen we met z'n allen Arriva mailen/brief sturen. Dat heeft meer effect dan dat 1 persoon het doet.

het gaat trouwens bij mij om lijn 73.

ik heb (snel) een brief in elkaar geknutseld die gebruikt kan worden om naar arriva te mailen

Geachte heer/mevrouw,

Dagelijks reis ik met lijn 73 (Groningen-Emmen). Kortgeleden is de dienstregeling van NS gewijzigd.

Connexxion heeft haar tijden aangepast aan de dienstregeling van NS, maar tot mijn verbazing heeft Arriva dit (nog) niet gedaan.

Hierdoor zijn er, met mij, velen die geen goede aansluiting hebben op de trein richting Zwolle. Het is elke keer zo dat

de bus net 5 minuten te laat is waardoor wij meer dan 30 minuten moeten wachten op een volgende trein. Is het niet mogelijk om de tijden

zodanig aan te passen dat de bussen 5 minuten eerder aankomen in Emmen?

Ik hoop hiervoor uw begrip.

met vriendelijke groeten,

Mail van arriva: klantenservice@arriva.nl

als je een brief wilt sturen: Postadres:

Postbus 626, 8440 AP Heerenveen

• shirley kumbangsila

ik wou graag de bustijden van drachten weten gaat over zaterdag en zondag

zaterdag ís het s'morgens

zondags is het s'middags

vriendelijk bedankt

• shirleykumbangsila

Anonieme bezoeker Schreef:

——————————————————-

> ik wou graag de bustijden van drachten weten

> gaat over zaterdag en zondag

> zaterdag ís het s'morgens

> zondags is het s'middags

>

>

>

>

> vriendelijk bedankt

• Wietske

Ik kan nergens die bustijden vinden :S

• mimi

Heej,

Voor busstijden met je kijken op:

9292ov.nl

Arriva.nl

reizigerconexxion.nl

Groetjes, Mimi

• natasja klunder

ik wou vanmiddag vanaf de winkelhoek in hoogezand ,naar winkelcentrum toe welke tyden gaan die bus eigelijk ?? vandaag wou ik

• Niels

Ik weet al helemaal niet wat de doelstelling van de veranderingen zijn.

Maar je kunt voorlopig vroeger uit je bed stappen,

offcourse heb ik ook een klacht ingediend en hoop ik dat er maatregelingen zullen gaan komen.

Of het kan ook een onderdeel zijn van de economische crisis…

maar goed voorlopig weet ik er nog niets van af dus laat ik het hierbij.

• LKKL

hoe meot je rijden van blokhoeve naar albetros ??

grrr

• silke

hoelaat gaat de bus vanuit emmen naar exloo op zondag ?

dat is lijn 59 hij komt door exloo en gaat naar groningen ofzo maar mijn vriend moet uitstappen in exloo en ik kan nergens die bus tijden vinden!:S

• Ide Vries Brakel

Ik zou graag de bustijde van Drachten naar Hereveen willen weten van Maandagmorgen .

Groetjes en alvast bedankt.