AIRBRUSH TANNING !

• Marga

Hoi,

Wie weet waar ik in Groningen terecht kan voor zgn airbrush tanning ???

groetjes

Marga

• Eppo

Ik zou het niet weten, mijn engels is niet zo best. Misschien heb je een nederlandse beschrijving?

• Judith

www.spray-tan.nl, 050-3136584

• Sylvia

Hallo lezers,

Even een afrader ertussen, wij (man en ik) zijn gisteravond in zonnestudio in Scheemda geweest (was lekker dichtbij), daar hebben ze een quick tan cabine,

€ 22.50 pp niets te zien na het sprayen en nu dag later nog totaal geen kleurverandering zijn nog net zo wit als we heengegaan zijn? haha

Nu dus € 45,- lichter maar nog niet bruin, dusss toch maar naar Groningen is er al iemand bij salon Julia geweest? is de enige die ik kan vinden in groningen bij google.

Groet Sylvia

• frea frederique

Ik doe aitbrush tanning aan huis of op ijn locatie en heb goeie reacties!

gr Frea Frederique

• Janique

Frea Frederique,

Ik zou graag wat meer informatie van je willen over de airbrush tanning aan huis. Ik woon in Stadskanaal en vraag me af of dit tot de mogelijkheden behoort, uiteraard wat de kosten zijn en op wat voor manier er gebrusht wordt (ik bedoel in een ruimte van mij, of heb je een mobiele unit?) Alvast dank voor je antwoord.

groet Janique

• Marieke

Hoi,

Komt u ook naar Deventer toe? & wat zijn de kosten en hoe gaat het in zijn werk.

Groeten

• happycompanie@live.nl

wij doen heel erg veel met Airbrushen, en dit behoort ook bij ons tot de mogenlijkheden, ook doen wij bodypainten en Nail art, dit doen wij soms ook wel op lokatie, alleen als het loont, dus bijvoorbeeld een tanning party, dat behoort voor ons ook zeker tot de mogenlijkheden