Woningoppas aangeboden

• Ger

Betrouwbare, rustige huisoppas (Fries, man, free-lance werkend, 40) zoekt vanaf september woning om op te passen. Voor korte of langere tijd. Evt dieren verzorg ik ook. Daarnaast doe ik ook graag werkzaamheden in de tuin. Ik ben een rustig persoon die genoeg heeft aan een boek en een leuke wandeling of fietstocht.

Op dit moment pas ik op een huis in Tytsjerksteradiel (Frl) tot eind augustus

Ik hoor graag van u,

Ger

• e. smits

Er is een nieuwe website van en voor huisoppassers: www.voor-elkaar.net

Een niet commerciele site die slechts bedoeld is om mensen bij elkaar te brengen.

Geen financiële tussenkomst of bemiddeling.

• Oppaszoekers hebben hier een platform om hun (vakantie)huis aan te melden.

• Huis- en dieroppassers komen zo aan oppasadressen in heel Europa.

Plaats een GRATIS advertentie en vind zo een oppasadres of een dieren- en huisoppasser.

• Jan Termaat

Rustige, betrouwbare man (60) met ruime beveiligingservaring is beschikbaar per direct als ideale oplossing wanneer u uw huis,(woon)-boot,bedrijfsruimte, recreatie-object niet graag voor langere tijd onbeheerd wilt achterlaten.

Beschikbaar voor enkele dagen tot langere periodes tot max 3/4 maanden.Langer na overleg

Uitstekende referenties bij Politie/Slachtofferhulp Flevoland op aanvraag.

In principe geen vergoeding of n.o.t.k. Attentie na afloop overeenkomst welkom.

Maximale aanwezigheid in het object, met name 's nachts om een bewoonde indruk te garanderen.

Samevattend: Ervaren beveiliger met oog voor details en preventievoorlichting.

• het voor-elkaat team

Fijn, ik heb gezien dat u zich inmiddels ook heeft aangemeld op www.voor-elkaar.net

Dat deden tot nu toe (de site is pas een dikke maand online) al bijna 30 oppassers en zo'n 17 mensen met een oppasadres.

Het heeft even tijd nodig om goed gevonden te worden door Google en zijn collega's, maar in vermoed dat het een grote database gaat worden.

En dat met al 1250 bezoekers is het geen slechte start.

• van dessel edward

stel mij kandidaat voor woningoppas gr eddy

• Pleun Snoek

Hallo,

Mijn naam is Pleun Snoek. Ik ben een kordate, sportieve en vrolijke vrouw van 64 jaar. Ik zoek ter overbrugging van 1 jaar een woning/woningen in de regio Twente waarop ik het komende jaar kan passen. Ik heb reeds in alle soorten en maten huizen gewoond en weet hoe er mee om te springen. Wie weet ben ik wat u zoekt.

Met vriendelijke groeten,

Pleun

• Frank

Hoi Pleun,

Ik las je advertentie. Mogelijk heb ik nog oppas voor mijn huis nodig. Is nog niet helemaal zeker. Ik krijg volgende week uitsluitsel.

Hoe kan ik met jou in kontakt komen.

Ik heb een huis in Borne.

Met vr. groet

Frank

• Yvon Pelasula

De laatste 5 jaar ben ik woonachtig op Bonaire, maar elk jaar kom ik voor onbepaalde tijd naar Nederland. Meestal verblijf ik bij mijn ouders of pas ik op het huis van vrienden.

Dit jaar wil ik graag vanaf juni enige maanden in Nederland verblijven.

Ik ben een gepassioneerd dierenliefhebber. Mijn entourage heeft bestaan uit vogels, vissen, schildpadden, honden en katten. Door omstandigheden heb ik geen dieren meer maar, ben heel graag in een huis waar dieren zijn!

Ben 56 jaar en referenties zijn beschikbaar. Ook op Bonaire heb ik op verschillende huizen (met dieren) gepast.

Met vriendelijke groet,

Yvon Pelasula

Met vriendelijke groet,

Yvon Pelasula

• Mieke

Yvon Pelasula Schreef:

——————————————————-

> De laatste 5 jaar ben ik woonachtig op Bonaire,

> maar elk jaar kom ik voor onbepaalde tijd naar

> Nederland. Meestal verblijf ik bij mijn ouders of

> pas ik op het huis van vrienden.

>

> Dit jaar wil ik graag vanaf juni enige maanden in

> Nederland verblijven.

>

>

> Ik ben een gepassioneerd dierenliefhebber. Mijn

> entourage heeft bestaan uit vogels, vissen,

> schildpadden, honden en katten. Door

> omstandigheden heb ik geen dieren meer maar, ben

> heel graag in een huis waar dieren zijn!

>

> Ben 56 jaar en referenties zijn beschikbaar. Ook

> op Bonaire heb ik op verschillende huizen (met

> dieren) gepast.

>

> Met vriendelijke groet,

>

> Yvon Pelasula

>

>

> Met vriendelijke groet,

>