namaak parfum

• zwaantje

Wie kan me vertellen waar de groothandel in namaakparfum zit in Ter Apel ik zou dit zeer op prijs stellen

met vriendelijke groet

Zwaantje van der Weide

• Pramot

Beste Zwaantje,

Vroeg me af of je al wist waar de groothandel van namaak parfum zich bevind..ik wacht een reactie van je af.

Groetjes Pramot

• Zwaantje

Nee ik weet het nog steeds niet weet jij iets dan?

• ghatar

ik heb wel benodigde adressen, mail me ff op ghatar007@live.nl, krijg je lijst

• marcel

Kijk maar even bij parfum en verzorgingsproducten, staat onderaan de pagina. Maar namaakparfum vind ik niet juiste woord.

• pjer

Het pand naast het politie beuro ….dozen vol .Kan je uit zoeken

• peter

Beste Zwaantje. U zoek naar namaak parfum! Dit is misschien omdat u het voordelig wilt kopen? Maar wij geven de mensen de voordelen van top parfums voor NOG GEEN 20 €. Als u wilt weten hoe dit kan, kijk dan even op onze web site: www.geurenlijn.nl. groetjes peter.

• L Benie

Ik zoek parfum, Eau de Toilette of Eau de Parfum met de naam Overmate of Shahana Black Onyx of Shahana Blanc, dat ruikt een beejte als de Chanel No 5.

Ik ben behalve de echte Chanel No 5 en Joy van Jean Patour, allergisch voor de duurste geuren maar deze geuren, Overmate en Shahana, kan ik op een of andere manier verdragen. Wie weet waar ik deze geuren kan kopen