goedendag
ik zag dat je op zoek was naar een fotograaf? wil graag weten of je nog op zoek bent
groetjes
Fotografie is een hobby maar word door ons professioneel uitgevoerd.
Voor mooie zwangerschapsreportages, bruidsfotografie of prachtige kinderportretten is Twinkel Fotografie zeker een aanrader.
Hallo Lilian,
Je zal al aardig wat aanmeldingen hebben van fotografen, ik sluit mij daar graag bij aan.
Kijk eerst maar op mijn website www.kiekusfotografie.nl - Bruidsreportages. Je ziet daar twee albums staan met divers beeldmateriaal.
Ik werk graag op de achtergrond en maak ongedwongen foto's, speel graag in op het moment.
Natuurlijk is er het moment van een serie foto's van jullie samen - ook daarin werk ik graag ontspannen waardoor het mooiste beeld ontstaat!
Is het naar je smaak en is het wat je ongeveer in gedachten heb qua beeld, laat het dan weten, dan kan ik je meer informatie geven over prijzen etc.
Er is namelijk heel veel mogelijk (zal je inmiddels ook zelf hebben ontdekt) waar ook weer een groter of kleiner prijskaartje aan zit.
Succes en alvast een fijne dag gewenst,
Mirjam van Geelen - fotograaf
www.kiekusfotografie.nl
Hoi Lilian
Professionele reportages verschillen behoorlijk in prijs….het hangt er vanaf wat je wilt
kan 2100 euro zijn, dan heb je 8 uur fotografie en een album met foto's
T kan 500 euro zijn, dan heb je 2 uurtjes reportage schieten..
Als je niet op zoek ben naar een professional ben je iets goedkoper uit maar de kwaliteit is dan vaak wel minder,
Ik volg zelf momenteel de vakopleiding fotografie en heb inmiddels twee bruiloften gedaan, vind het echt onwijs leuk om te doen
Groetjes Marchien de Lange
Lilian Schreef:
——————————————————-
> Hallo ,
>
> We gaan 6 mei trouwen en ik wil graag een foto
> graaf tevens ook cameraman/vrouw wat zijn de
> kosten voor 1 dag met ons mee tegaan ?
> Ik hoor graag van u M.V.G Lilian
ik zou graag een offerte uit willen brengen. Ik ben zelf fotograaf en werk samen met een videograaf. Wij kunnen beide komen en jullie dag op een prachtige manier vast leggen. Uitgebreid of juist intiem en klein. Alles is mogelijk tegen zeer scherpe prijzen.
hoor graag van u.
www.fotovdgrift.nl
kevin van der grift
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?