borduurpatronen Marjolein Bastin

• Rebecca

Ik ben op zoek naar 4 Marjolein Bastin natuur borduurpatronen, destijds uitgegeven door Lanarte samen met de Libelle.

Ik heb geen flauw idee hoe ze heten, maar ze hebben alle 4 een flinke geborduurde (donker)bruine rand om het borduurwerk en ze zijn smal (breedte) en hoog (lengte). Het borduurwerk is o.a. met distels/vlinders en aren/lieveheersbeestjes, koolmeesjes/ fluitekruid en dan nog eentje met

distels/vogeltjes.

Mocht je deze patronen in je bezit hebben, neem dan s.v.p. kontakt met mij op.

Ik heb ook patronen om te ruilen.

Alvast bedankt en groeten,

Rebecca

• irene

Hallo REbecca,

heb je de patronen inmiddels?? Ik heb ze denk ik anders wel voor je…

groet irene

• billeit lieve

hallo ik ben op zoek naar het patroon van marjolein bastein ponpoenen in kruiwagen

• Annie

Hallo ik heb het borduurpatroon van de kruiwagen met pompoenen er staat ok een mand op er liggen pompoenen op de grond en er staat een huis op de achtergrond en ook staan er zonnebloemen op het is van lanarte nummer 34623 is dit het patroon wat u zoekt ?

Gr Annie

• De Smedt Patrick

Hallo,

Door omstandigheden zijn we het patroon kwijtgespeeld, nu kan ik het

dus niet meer afwerken.

Wie kan me helpen !!!!!!!

• lies

borduurpatroon marjolein bastin

• Van den Brande Hannelore

Beste,

wie kan mij helpen aan patronen van Vera de muis Ik wil gerust patronen ruilen

• Susanne

Hallo Hannelore,

Ik ben ook op zoek naar patronen van vera de muis. Ik vroeg me af of u deze inmiddels heeft kunnen bemachtigen?

met vriendelijke groeten,

Susanne

• Diny de Leeuw

Ik zoek een patroon van de bistrostoelen in de tuinvan marjolein Bastin