Praxis maak het maar smerig service

  • Boze klant

    Beste lezers van de Hoogezand pagina,

    Na heel erg boos weg te zijn gegaan van de praxis zit ik nu hier een bericht te schrijven om iedereen die dit leest en intresseerd te waarschuwen voor de schandalige klanditie die de Praxis Hoogezand hanteerd.

    Ik ben zojuist verhuisd, en nadat ik erachter kwam dat ik goede gordijnen nodig heb, ben ik naar de Praxis toegegaan om daar te gaan kijken voor gordijnen.

    Nu had ik natuurlijk meer als 1 gordijn nodig dus had in totaal 5 pakken nodig.

    Jammer genoeg was de laatste verpakking zodanig opengescheurd dat de gordijn die erin zat helemaal stoffig en smerig was geworden.

    Naar mijn mening vind ik dat behoorlijk smerig om dat daar gewoon maar zo te laten liggen en dacht bij mijzelf dat als ik zou bespreken dat ik het wel voor de helft van de prijs mee zou krijgen, maar het tegendeel werd al snel een feit.

    Na haar te laten zien in wat voor staat het product was zei ze koelmondig dat ze het product wel in een nieuwe verpakking zou doen. Verwonderd als iemand die niet geloofde wat hij hoorde, vroeg ik haar om mijn excuses en wees haar naar de vieze stofvlekken die er op de gordijn zaten. Terwijl ze wat stof ervan afveegde probeerde ze mij te bewijzen dat er niks aan de hand was met het gordijn terwijl er nog steeds dikke vlekken op de gordijn zaten (wat tevens erg opvallend en lelijk is op een licht-donkerrood gordijn).

    Nadat ik haar vroeg waar ze het lef vandaan haalde om zulke smerige gordijnen die op de vloer en overal hebben gelegen ook nog eens te verkopen was haar geirriteerde antwoord dat ze wel vaker klanten terug kreeg die kapotte producten hadden gekocht.

    Na dit alles te hebben gehoord van deze snotneus heb ik de andere vier gordijnen op de toonbank gesmeten en ging weg met de woorden dat ze die dan maar mooi terug kon leggen, en dat ze mij nooit weer in de praxis hoefde te verwachten.

    Nu dit te hebben gedeeld met de rest van Hoogezand hoop ik dat jullie eerst goed nadenken voordat jullie iets kopen bij de Praxis, en eerst naar de Gamma en/of Formido gaan waar ik hele mooie en vooral schone gordijnen heb gekocht en de klanditie een behoorlijk stuk beter zijn, en niet dat soort rare methodes hanteren.

    M.v.g.

    Boze klant.

  • linda

    ben het niet eens met dit verhaal,het klopt van geen kant……….

    ook omdat ik er zelf werk………………….

    linda

  • Frank

    Zeg boze klant, wat een zielige vent ben je, je hebt zeker niks te doen overdag … Get a life man !

  • Remco

    Ik kan het me dus heel goed voorstellen wat die meneer zegt.. Ik ben afgelopen weekend ook bij de praxis geweest voor gordijnen en er liep dus helemaal niemand die een normele offerte kon maken.. Alle praxis medewerkers die er liepen snapte het programma (om gordijnen te bestellen) niet en de gordijnen gingen dus mooi niet door.. Ik zeg niet dat ik dan een voorstander ben van de formido of gamma want die bouwmarkten zijn ook waardeloos.. Ik ben meer een voorstander van de Hubo omdat daar mensen rond lopen die je goed kunnen helpen en je tevens een goed advies kunnen geven.. Helaas hadden ze de gordijnen die goed bij onze inrichting past niet bij de Hubo maar wel bij de Praxis en op zulke momenten weet ik dan wel weer dat ik daar niet meer naartoe moet gaan..

  • betty

    :S geen naam???

    Zeg es eem je hád het vuile gordijn niet hoeve kopen hoor!!!!!

    Voor de halve prijs wou je dus wél een vuil gordijn??

    Rare gast hoor>:D<

  • Karla

    Wat je zegt Betty, hahaha.. boze klant kan ook niet spellen. Vervelend.

  • Tham

    Ik denk niet dat de Praxis het niet erg vindt dat u niet meer komt.

    Zo'n klant als u zijn ze vast liever kwijt dan rijk.

    Wie weet heeft u zelf wel de verpakking opengescheurd om een voordeeltje uit te halen.

    Zou me niks verbazen.