Ruilopvang, oppas (kinderopvang ruilen)

• Olga

Gratis opvang: ruilopvang!

Werk jij ook parttime net als ik en wil je ook besparen op de kinderopvang? Maar wil je wel dat je kind(eren) in een veilige omgeving zijn en dat iemand op ze past die ervaring heeft in oppassen en gewend is aan kinderen?

Laten we elkaar dan helpen.

Ons dochtertje gaat nu 3 dagen in de week naar de opvang het zou ideaal zijn wanneer u 3 dagen op zou kunnen passen en ik op uw (kind)eren de dagen dat u werkt.

Momenteel kan ik nog mijn voorkeuren ten aanzien van mn werkdagen aangeven of wijzigen en dus nu nog makkelijk aanpassen aan uw werkdagen/tijden. Nu kunnen we het makkelijk in elkaar puzzelen.

Het kan ingaan per augustus of september/oktober 2009. Misschien eerder, alles even in overleg.

Financieel scheelt het enorm en de kinderen blijven in een gezellige thuissituatie.

Zie je wel wat in ruilopvang stuur me dan even een berichtje, wie weet kunnen we dan kijken naar wat er mogelijk zou zijn. (qua dagen, en tijden en zo).

Het idee is dat het oppassen op elkaars kinderen een beetje fifty-fifty en eerlijk is. (dus niet dat de 1 veel meer oppast dan de ander).

Groetjes,

Olga

Ps. lijkt het u wat, ook al staat deze advertentie er al een tijdje, stuur maar een bericht, wie weet kan het nog gewoon.

• Memes

Beste Olga,

Aan uw advertentie (ruilopvang) kan ik niet opmaken waar u woont. Graag zou ik dat willen weten zodat ik na kan gaan of wij elkaar iets kunnen bieden.

M.vr.gr. Memes

• judith

Ik zou ook graag weten waar je woont, ik woon Elst Gld, misschien is er iemand anders geinteresseerd in ruilopvang mocht je niet in de buurt wonen….

• ellen

hai,

ik ben op zoek naar weekend opvang voor mijn 2 zoons.

wellicht kunnen we idd elkaar helpen

graag hoor ik van je.

ellen

• ellen

Hallo Olga,

Waar woon je dan,ik woon in delfzijl misschien is het haalbaar en mogelijk

ellen

• ellen

Hallo memes waar woon jij dan,ik woon in delfzijl.misschien kunnen wij elkaar iets bieden .

Ellen

• Jannemarie

Hai Olga,

ben je nog bezig met ruiloppas?

Ik ben ook op zoek.

Waarvandaan moet je komen?

Wij zitten in regio Alkmaar.

Groetjes van Marie

• Marianne

Hoi Marie,

Als je nog steeds op zoek bent naar ruilopvang, kun je misschien de volgende site even checken: ruilopvang.nl.

Misschien dat je daar iemand kunt vinden…ben zelf ook op zoek, maar dan in regio Utrecht…vandaar.

• Yolande

hallo,..

Ik ben op zoek naar iemand die mij zoontje van school ophalen, in vleuteweide. we kunnen dat regel met elkaar.

grtjes

Yolande

• Estelle

Hoi hoi,

mochten jullie nog steeds zoeken, er is nu een site waar je oppas kunt ruilen. Je kunt je heel makkelijk en kosteloos aanmelden, dan zie je wie er wil ruilen bij jou in de buurt. Echt heel makkelijk oppas ruilen, de website is www.oppasruil.com. Echt stukken goedkoper dan kinderopvang en veel socialer.

Groetjes,

Estelle