Huishoudelijke hulp gezocht

  • 2madami@gmail.com

    Hallo,

    Ik ben een alleenstaande vader met 2 kinderen en ben op zoek naar een Huishoudelijke Hulp, die mijn huis één keer per week (plus minus 3 uur) schoon komt maken.

    Het gaat om een eengezinswoning in de wijk Vinkhuizen in Groningen. Ik wil graag iemand die elke week alles (woonkamer, slaapkamers, overloop, keuken en bijkeuken) nat afneemt, stofzuigt en de wc/badkamer schoonmaakt. Ik ben bereid om €12,50 per uur te betalen.

    Wie helpt me uit de brand????????

  • Hondelink

    Geachte meneer,

    Hierbij wil ik graag reageren op uw advertentie voor huishoudelijk medewerker.

    Ik ben in 2008 afgestudeerd aan de kunstacademie in Groningen en heb naast mijn kunstenaarschap een bijbaan nodig.

    Ik heb veel ervaring in het verrichten van huishoudelijk werk en heb op dit moment nog 2 adressen waar ik wekelijks kom.

    Mocht u geïnteresseerd zijn dan kunt u contact met mij opnemen om een afspraak te plannen om kennis te maken.

    Ik hoop snel van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Johanna Hondelink

    06 14426634

  • joyce

    Hallo,

    Mijn naam is Joyce en ik ben 25 jaar oud.

    Ben op de maandagen en de woensdag ochtenden nog vrij en zou dit graag willen vullen met een bijbaantje.

    Alle werkzaamheden die u noemt zijn voor mij geen probleem, gewoonweg omdat ik dit normaal vindt en er handigheid in heb daar ik mijn eigen huishouden toch ook draaiende moet houden.

    En de bijverdiensten zijn voor mij op het moment behoorlijk welkom!

    Ik hoop snel iets van u te horen.

    Vriendelijke groet, Joyce

  • joyce

    Was mijn telefoonnummer vergeten in te vullen.(zie bericht hierboven/hiervoor)

    U kunt mij na 6 uur in de avond bellen op 050-5411680.of mailen op tyrmain@gmail.com

    Vr Groeten, Joyce

  • trijnie

    Hallo,ik heb U advertentie gelezen,en vroeg me af of U intussen al iemand heeft gevonden.

    Zoniet zou ik het wel willen doen op de woensdagmorgen.

    Mijn naam is Trijnie Klemens en ik woon in de Korrewegwijk in Groningen.

    Werk voor 17 uur per week bij een woonvorm voor gehandicapten (de Noorderbrug)

    U kunt mij bereiken op tel 050-5716851 of 06-38721788.

  • cynthia

    hallo

    ik zou u graag willen helpen ik weet niet of u inmiddels al een huishoudelijke hulp heeft gevonde

    ik ben zelf moeder van drie kindjes dus heb veel ergvaring in het schoonmaken benzelf nog ma 22 jaar maar om iemand te helpen met schoonmaken doet leeftijd geen rol vind ik als jemaar te vertrouwen bent en je werk goed doet

    heeft u inmiddels nog geen huishoudelijke hulp gevonden hoop ik van u te horen

    m.v.g cynthia

  • Gwaynet Esajas

    goede dag meneer heb gelezen dat u op zoek ben naar een schoonmaakster wel ik ben bereid dat te doen en ja het dit werk nodig hopelijk krijg ik gouw iets van u te horen ik ben van me zelfs en nette meid dus ja als u een schoon huis zoek dan moet u bij mij te recht zijn

  • anneke

    hallo,

    ik ben anneke ik wou graag reageren op uw advertentie.

    over het huishoudelijke werk.

    ik zelf woon ook in vinkhuizen en als u het goed vindt kan uw mij bellen of ik kan ook langs komen

    mijn telefoon nummer is :0636464018

    referensies aanwezig.

  • Sandra Bohtlingk

    Thank you for your advertisement in Markplaats. As you see I am English. My husband is Dutch and we have lived in England and Scotland for the past 26 years. Ist of January this year we moved into a lovely apartment in the city center of Groningen. I have many years experience both in Holland and in England and can show you good references. I am 63 years old but young at heart and active in many ways. My husband and I have our own charitable company and healing practice. I am also a Doll maker where I work on private commissions and also give workshops for people to come and make their own fun characters.

    I want to start a course soon so I can soon speak your native language.

    I have worked in housekeeping in private homes many times. One of my last jobs in Holland was for an infant school in Lelystad and also in the private home of the Headmaster and his wife both of whom have become very dear friends of ours. We could look at which days would suit us best when we talk.

    I look forward to your response on my letter. If it is helpfull I could email my references to you on an attatchment.

    I am living in Grote Kromme Elleboog.

    My phone numner is; 050 2303966.

    Thank you,

    Sandra.

    *****

  • Tamara

    Goedenmiddag,

    Ik was via internet op zoek naar huishoudelijk werk,en kwam toevallig op uw advertentie terecht,

    ik zie dat het al een wat oudere advertentie is,maar bent u toevallig nog op zoek???

    Hoop graag wat terug te horen.

    Mvg Tamara.