Huishoudelijke hulp gezocht

  • 2madami@gmail.com

    Hallo,

    Ik ben een alleenstaande vader met 2 kinderen en ben op zoek naar een Huishoudelijke Hulp, die mijn huis één keer per week (plus minus 3 uur) schoon komt maken.

    Het gaat om een eengezinswoning in de wijk Vinkhuizen in Groningen. Ik wil graag iemand die elke week alles (woonkamer, slaapkamers, overloop, keuken en bijkeuken) nat afneemt, stofzuigt en de wc/badkamer schoonmaakt. Ik ben bereid om €12,50 per uur te betalen.

    Wie helpt me uit de brand????????

  • Hondelink

    Geachte meneer,

    Hierbij wil ik graag reageren op uw advertentie voor huishoudelijk medewerker.

    Ik ben in 2008 afgestudeerd aan de kunstacademie in Groningen en heb naast mijn kunstenaarschap een bijbaan nodig.

    Ik heb veel ervaring in het verrichten van huishoudelijk werk en heb op dit moment nog 2 adressen waar ik wekelijks kom.

    Mocht u geïnteresseerd zijn dan kunt u contact met mij opnemen om een afspraak te plannen om kennis te maken.

    Ik hoop snel van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Johanna Hondelink

    06 14426634

  • joyce

    Hallo,

    Mijn naam is Joyce en ik ben 25 jaar oud.

    Ben op de maandagen en de woensdag ochtenden nog vrij en zou dit graag willen vullen met een bijbaantje.

    Alle werkzaamheden die u noemt zijn voor mij geen probleem, gewoonweg omdat ik dit normaal vindt en er handigheid in heb daar ik mijn eigen huishouden toch ook draaiende moet houden.

    En de bijverdiensten zijn voor mij op het moment behoorlijk welkom!

    Ik hoop snel iets van u te horen.

    Vriendelijke groet, Joyce

  • joyce

    Was mijn telefoonnummer vergeten in te vullen.(zie bericht hierboven/hiervoor)

    U kunt mij na 6 uur in de avond bellen op 050-5411680.of mailen op tyrmain@gmail.com

    Vr Groeten, Joyce

  • trijnie

    Hallo,ik heb U advertentie gelezen,en vroeg me af of U intussen al iemand heeft gevonden.