Gezocht Marktkraam

• Jannette

Hallo ik ben opzoek naar een marktkraam in de regio groningen en omstreken.

Ik heb een paar wensen.

Graag een demontabele kraam en het liefst van een meter of 2 graag incl een luifel van zeil of doek.

Mocht je een kraam in de aanbieding hebben stuur me dan een mail met foto

Mail aub ook even een richtprijs mee .

Ik zie uw reactie graag tegoedmoed en wacht het wel af.

groetjes jannette

• t

hallo,

wie heeft voor mij een marktkraam staan.

of mobiel hokje op wielen.

misschien is er een handige harry die hem voor mij kan maken.

natuurlijk tegen een vergoeding.

ik hoor het wel. grt.titia(tu)

• philippe

Beste Janette.

Ik heb een marktkraam voor je die aan jouw eisen voldoet.

Kijk eens op www.kramenmaker.nl.

Vriendelijke groet,

Philippe.

• de Gooijer

Beste Jannette,

Bent u nog op zoek naar een normaal formaat marktkraam bv: tafelgrote 244 x 100cm. Doorloophoogte 200cm. Dakhoogte 230cm. Dakomvang 300cm bij 240cm waardoor u en uw klanten bij regen droog staan en bij zon lekker beschut. Volledig uit hout opgetrokken waardoor eenvoudig en flexibel met kleuren. Zeer stevig. In 10 minuten opzetbaar. Zonder aanhanger volledig vervoerbaar met de auto wegens demontabel systeem waardoor het langste stuk 150cm is en de tafel opgeklapt 122 x 60cm is. Uniek en zelf ontworpen systeem.

Deze kan ik u leveren tegen een zeer lage prijs welke u niet nieuw zult vinden omdat voornamelijk het materiaal zal worden berekend. Wensen zijn zelfs bespreekbaar.

Graag een reactie uwerzijds retour zodat bij interesse een foto kan worden gezonden

Een demonstratie zou kunnen worden gegeven. (Ben regelmatig in de buurt van Groningen zoals komend weekend)

Met vriendelijke groeten,

de Gooijer

• Ilse

Hallo,

De persoon die ondertekend heeft met DE GOOIJER en die een normaal formaat marktraam aanbied: wil je aub eens contact opnemen met mij: ilseeeeee@yahoo.co.uk Ik heb interesse. Groeten

• Martens

Hallo,

kunt U mij een foto van de marktkraam toesturen?

Emailadres: tom_martens@hotmail.com

MVG

Tom Martens