Teleurgesteld, verdrietig en heel kwaad!

Wat me gisteren weer is overkomen!

Ga ik naar zwemclub V.A.S.Veendam om te bewegen in warm water, wat heel goed is voor mijn spieren (ik heb Fibromyalgie), word ik gesommeerd om weg te gaan! Mijn lidmaatschap was per direct opgeheven en daar had ik een mailtje over gehad, jaaaaaaaa, de avond ervoor verstuurd om 23.40 u.

Er waarvoor dit alles?????

Ik heb voor de vakantiestop een akkefietje gehad om het feit dat ik veel en hard praat!

Een handicap van mij waar ik al jaren een goede therapie of ander soort van behandeling voor zoek, want ik weet nu onderhand wel dat het lastig is voor bepaalde mensen!

Ik word telkens verdrietig van het feit hoe mensen denken zoiets op te lossen, door gewoon grof en beledigend te doen, ik heb ook gevoel……verdomme!

Ik was van plan weg te blijven op de zwemclub, maar nee………………dat mocht niet van Elze Dummer (de penningmeester)! Ik heb met meerdere mensen er over gesproken en die zeiden allemaal dat ik gewoon terug moest gaan en het aan de groep uit leggen dat ze er echt wel iets van mochten zeggen, maar dan wel GEWOON! Ikke dus gaan praten met Hilda, die ons de oefeningen voor doet en we zouden samen met de groep praten, want zij vond OOK dat ik gewoon moest kunnen blijven komen!

Na de vakantiestop ben ik nu al 2 zaterdagen geweest en het ging prima, ik zei geen woord tijdens het bewegen. Dat ik me er alleen maar rotter door voelde, tja………dat ging volgens mijn therapeut wel over op den duur! Hilda stak haar duim op omdat ze het super vond gaan, en nu zomaar ineens……………….dit!

Nou, ik heb begrepen dat er meerdere dames geklaagd hebben, maar dat ze zelf constant staan te kletsen……….ach ja, dat mag, want zij doen het zachtjes! Hypocriete lui! Ik was erg zenuwachtig toen ik de eerste keer terug ging, maar omdat ik een hart onder de riem gestoken kreeg, durfde ik het aan, en nu blijkt dat dezelfde man die niet wilde dat ik mijn lidmaatschap opzei, mij dus de steek in de rug gegeven heeft! Ik zou gaan helpen met het Promotieteam, om V.A.S. Veendam in het zonnetje te zetten om meer leden te werven, en nu word ik er uit geknikkerd omdat ze bang zijn dat er juist leden weg gaan om mij!

Jammer, maar dat zegt meer over die leden…………….

Ik voel me gediscrimineerd op basis van mijn handicap en ik ga ook een klachtenbrief sturen aan de Burgemeester en Wethouders, waar ze subsidie van krijgen, en bij het Steunpunt tegen discriminatie!

Ik schrijf een open brief naar alle kranten, want ik vind dat iedereen moet weten hoe V.A.S.Veendam omgaat met hun gehandicapte leden!