hallo iedereen() oud genootjes en oude leidingen van huize angela huisje 2
ik zal mij even voorstellen ik ben Jolanda schuurman uit bergen op zoom en ik zoek allemaal oude huisgenootje,s van huize angela
ik zoek o,a gregor en remy en suzanne de groot dit i.v.m dat ik sinds kort een contact heb met albert loeve dat was toen in 1987 mijn ex vriendje en nu heb ik sinds kort
contact met hem en wil ik na zo veel jaren een groot feestje geven voor hem omdat hij het voorheen heel moeilijk heb gehad en nu kan ik het en zoek nu dan ook oud leden en leidingen o,a mariella en hendry die albert alltijd op vingen en hem hielpen door positief te denken albert is nu erg eenzaam en nu zoek ik voor hem voor ze,n verjaardag oud leden die hem een steuntje in de rug willen geven o,a zoek ik suzane en gregor en verder iedereen die hem kende o lieve oud leden en groepsgenootje,s laat aub wat van jullie horen van huize angela den haag de berensteinlaan dus ik hoop dat er oud leden en groepsgenootje,s zijn die hier aan mee willen doen en albert een onvergeetlijk
verjaardag willen geven wij geven het feestje op 30 junni 2012 in bergen op zoom dus heb je intresse en of wil je iets doen voor albert loeve dan moet je dat laten weten
wij zouden dat erg leuk vinden en zker voor hem?
wij hopen op leuke reacie,s en hopen dat er oud groepsgenootje,s zijn die deze leuke verjaardag willen mee vieren te samen met albert loeve …
uit huize angela huisje 2
,heel veel groeten van jolanda schuurman
email mij als je hem kent of
jolanda-schuurman@live.nl