Re: oud kindertehuis huize angela den haag

  • Diederik

    Beste Laurens, ik heb 1980 op de jongensgroep gewerkt en denk dat ik jou nog goed herinner. Als jij bent wie ik denk dan gingen wel eens samen vissen en je had een aquarium.

    Dick

    Laurens

    Beste allen,

    Ik ben Laurens. Toen ik op huize Angela zat was mijn naam Loek. Ik ben opzoek naar mensen die ook op Huize Angela  =14pxBerensteinlaan 110 hebben gezeten. Ik was ongeveer 12 jaar toen ik daar kwam tot mijn 18e jaar. Deze mensen ken ik nog Corry, Jolanda, Kees, Gerard, Gerda, Zou het luk vinden om met deze en andere in contact te komen. Ik heb geen leuke jeugd gehad waar ik nooit met iemand over heb gepraat. 

    Groet,Loek Nu Laurens :-)

  • Diederik

    =14pxBeste Laurens, ik heb 1980 op de jongensgroep gewerkt en denk dat ik jou nog goed herinner. Als jij bent wie ik denk dan gingen wel eens samen vissen en je had een aquarium.

  • Silvesrer

    Hoi loek ik ben silvester kan me nog goed herinneren dat we altijd aan het voetballen waren ik heb ook nog bij vios gevoetbald.

    Ik ben Laurens. Toen ik op huize Angela zat was mijn naam Loek. Ik ben opzoek naar mensen die ook op Huize Angela  =14pxBerensteinlaan 110 hebben gezeten. Ik was ongeveer 12 jaar toen ik daar kwam tot mijn 18e jaar. Deze mensen ken ik nog Corry, Jolanda, Kees, Gerard, Gerda, Zou het luk vinden om met deze en andere in contact te komen. Ik heb geen leuke jeugd gehad waar ik nooit met iemand over heb gepraat. 

    Groet,Loek Nu Laurens :-)

  • Silvesrer

    Hoi loek ben silvester we kennen mekaar mijn emailadres is sylvestervandeloo@hotmail.com

  • Silvesrer

    Hallo mieke ik ben silvester ik denk dat we mekaar kennen heb in die periode ook daar gezeten.

    even een reatie op je bericht

    wilde even zeggen dat ik ook in huize angela heb gezeten aan de prinsengracht ben later naar de beresteinlaan gegaan

    zou leuk zijn als wij nog gegevens kunnen uitdelen

    en ben nu 53 jaar en ben op mijn 16 uit denhaag weg gegaan naar de achterhoek

    nou heb een beetje verted wie ik ben hoop wat van je terug te horen groetjes mieke