*** € 4000,- ***
Voor DE Tip die leidt tot het vinden van DORA
Angels de familie van Dora had vandaag een bedrag van € 2000,- vrij gemaakt voor de tip die leidt tot het vinden van Dora…
Wij ANGELS (hiermee bedoel ik niet jack en ik maar meer dan 6800 ANGELS)
VERDUBBELEN DIT BEDRAG…. NAAR € 4000,- voor de gouden tip… weet u waar Dora is laat het ons weten ….anonimiteit is gewaarborgd … alles wat wij willen is Dora…
Ben je in het bezit van Dora… kom ik haar graag bij je ophalen in ruil voor € 4000,-
Onder het mom van nie lulle wij de hond jij het geld!!! Waar je de hond vandaan hebt of hoe je er aan komt interesseert ons niet wij willen DORA gewoon naar huis brengen.. Thats it ….
Angels…. Sinds 2de kerstdag 2012 zijn wij met man en macht opzoek naar Dora die vermist word in Groningen helaas zonder resultaat
Dora verdween die dag om 6.45 vanuit de tuin…lees haar verhaal hier .. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=488660584516269&set=a.468162099899451.98281.468148506567477&type=1&theater
Nu bijna 3 maanden later willen de eigenaren van Dora een laatste poging doen om haar zo snel mogelijk weer thuis te krijgen en hebben ze de beloning verhoogd naar *** VIERDUIZEND EURO***.. voor de tip die leidt tot het thuisbrengen van Dora
De afgelopen maanden hebben we al heel veel gedaan o.a heeft Dora inmiddels haar eigen fb pagina
http://www.facebook.com/WaarIsOnzeDora waar iedereen kan lezen WAT we inmiddels al allemaal gedaan hebben..
de laatste actie was een massale flyeractie in Groningen… vanuit deze actie leiden er zeer veel sporen naar de wijk BIJUM… Dora zou daar verborgen gehouden worden.. ZEKER IS DIT NIET ZE KAN OOK ERGENS ANDERS VERBORGEN WORDEN GEHOUDEN…dus ik roep iedereen op om nog eens goed in zijn omgeving te kijken of iemand in de afgelopen maanden over deze hond beschikt…. Ze is herkenbaar aan de stip op haar hoofd in de vorm van een “boompje”
De eigenaren van Dora een bejaard echtpaar van (82 jaar) huilen nog dagelijks om het gemis van Dora
HELP ONS AUB ALS U IETS WEET LIGT ER *** 4000,- *** VOOR U KLAAR
TIPS (OOK ANONIEM) KUNNEN NAAR
WAAR IS ONZE ANGEL… 06 396 098 82 OF 06 14 744 267