wat kun je doen aan misselijkheid bij schiet spelletjes?

als ik schiet spelletjes speel op de ps3 word ik altijd heel snel misselijk is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Wat je er aan kunt doen? :

Stoppen met die schietspelletjes!

Jij kan niet tegen schietspelletjes, dus moet je die niet doen. Jouw hersenen, jouw evenwichtsorgaan wil dat niet.
Dus waarom jezelf pesten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan het oplossen wanneer je het raam openzet, Zodat er frisse lucht komt. Stoppen met het schietspelletje is zonde, maar dan kan het ook betekenen dat je geen enkel schietspel meer kan spelen. Ik raad je aan om Het raam open te zetten en misschien wat water er bij te drinken, dan kom alles gewoon goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ook even je ogen laten checken, mijn buurjongen kreeg altijd hoofdpijn en werd misselijk door spelletjes op de pc. Dit kwam omdat hij een bril nodig had maar had al lang ze ogen niet maar laten controleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hetzelfde probleem maar speel toch regelmatig schietspellen, ben erachter gekomen dat als ik me concentreer op alleen het spel en niet om me heen ga kijken en andere dingen doen dat het dan stukken beter gaat. en niet te lang achter elkaar spelen.