oud kindertehuis

  • Ellen GLD

    Dag allemaal,

    Ik ben op zoek naar mensen die in Noordhoorn in Apeldoorn hebben gewoond en mij kunnen vertellen of er misbruik heeft plaatsgevonden. Daar heb ik namelijk aanwijzingen voor. Ik zou het fijn vinden als u mij een mailtje stuurt. Ik zal discreet met uw verhaal omgaan.

    Met vriendelijke groet,

    Ellen

    Omroep Gelderland

    jeugdzorg@gld.nl

  • EllenGLD

    Dag allemaal,

    Ik ben op zoek naar mensen die in Noordhoorn in Apeldoorn hebben gewoond en mij kunnen vertellen of er misbruik heeft plaatsgevonden. Daar heb ik namelijk aanwijzingen voor. Ik zou het fijn vinden als u mij een mailtje stuurt. Ik zal discreet met uw verhaal omgaan.

    Met vriendelijke groet,

    Ellen

    Omroep Gelderland

    jeugdzorg@gld.nl

  • Martin Schopman

    Ria ik heb ook in Noordhoorn gezeten van 1966 tot 1970

  • Martin Schopman

    Ria Hendriksen Schreef:

    ——————————————————-

    > 12-4-2010,

    >

    > Beste mensen ,

    >

    > Ik zoek kinderen die omstreeks 1965-1970 in huize

    > noordhoorn in apeldoorn wilhelminapark 7 hebben

    > gezeten,

    > zou graag eens wat van ze horen hoe het nu met ze

    > gaat

    >

    > Groetjes Ria Hendriksen

    Ria heb ook in Noordhoorn gewoond vanaf 1966 tot 1970

  • Sienus Kruger

    Hallo Ria,

    Ik heb in de Noordhoorn gezeten van ongeveer 1968 tot 1972. in Groep De Basis.

    Hartelijke groet,

    Sienus Kruger

    Alkmaar

  • henkdane

    hay ik ben h.Dane geb,24-07-1956 en zat in zonnebloem /scheveningen. fornhese /Amersfoort. en august herman frankenhuis rotterdam ik zoek mijn lotgenoten maar heb nog niemand gevonden hoor graag iets van iemand .

  • Chris van,t Hof

    Hallo ik ben chris van.t hof in mijn jeugd Heb in het August herman Franckenhuis gezeten 1958 en later op de Burgemeester de Villeneuve singel ik werkte toen

    bij bakker de waal ook op de klei weg Ook nog in het poortje in Groningen gezeten,En het ROG in Amersfoort loop nu bij een Psycholoog om dat allemaal te verwerken zou het leuk vinden iets te horen uit die tijd Arend Kik staat me nog bij werkte ook bij een bakker Maison Pukkel?een andere naam =Paul Ponteir Ik ben benieuwd email hofchris72@gmail.com

  • paul mulder

    hoi ellen ik heb in noordhoorn gewoond en andere kindertehuizen mijn ouders zijn uit de ouderlijke macht gezet toen ik 1aar was?en ik weet niet pre

    cies hoe lang ik daar gewoond heb maar ongeveer van 1972 tot en met 1975 het was van mijn negende tot en met mijn elfde en vreselijk nare

    ervaringen daar opgedaan ik heb jaren lang een trauma gehad door dit kindertehuis o.a over zuster nel met haar stalen injectie naald en ben daar door de groepsleiding

    in de bramenstruiken gejonast om dat ik in de tuin tijdens het eten een stalen terrine met sjoco pasta per ongeluk omgooide en moest toen zonder kleren door de hele tuin en het kindertehuis al huilend alleen naar boven ook moest je verplicht onder extreem koude douche staan elke dag min 2 min het deed heel erg pijn aan je hoofd en iedereen stond dan met zijn handen boven zijn hoofd terwijl de zuster alle douches kon overzien en de temperatuur van het water van alle douches centraal regelde ook vond de groepsleiding het leuk mij aan te kleden ik vergeet nooit dat onderweg naar school een jongetje aan zijjn moeder vroeg of ik een jongetje of een meisje was

    want ik had een majo aan en een paardenstaart met elastiekjes in mijn haar .

    ik weet niet precies waar je deze informatie voor nodig hebt daarom heb ik er niet al te veel tijd en energie ingestopt en alle gebeurtenissen vermeld maar het aller ergste vond ik dat toen ik naar een ander kindertehuis moest ik om een boom rende met mijn voogd achter me aan om me te pakken ik wou daar nog blijven ook ik had ook niks anders mocht je meer willen weten b,v over de gevolgen later in je leven kun je me mailen

    met vriendelijke groet paul mulder

  • paul mulder

    ik lees wat meer op deze site en ik kan me herinneren dat in apeldoorn noordhorn de direkteur dacht ik ontslag kreeg om iets sexueels er speelde daar wel degelijk iets

    zie mijn andere email groet paul

  • Erik

    Anonymous

    Hallo ik ben chris van.t hof in mijn jeugd Heb in het August herman Franckenhuis gezeten 1958 en later op de Burgemeester de Villeneuve singel ik werkte toen

    bij bakker de waal ook op de klei weg Ook nog in het poortje in Groningen gezeten,En het ROG in Amersfoort loop nu bij een Psycholoog om dat allemaal te verwerken zou het leuk vinden iets te horen uit die tijd Arend Kik staat me nog bij werkte ook bij een bakker Maison Pukkel?een andere naam =Paul Ponteir Ik ben benieuwd email hofchris72@gmail.com

    Hallo Chris, mijn naam is Erik van Dijk en ik heb ook in het August Hermann Francke huis gezeten, Ik denkt tussen 1965 en 1969. Ik zat in de groep van juffrouw Hieke met haar hond. Toen ik 18 werd ging ik naar de burgemeester de Villeneuve singel, Daar was een groepsleider die intern woonde met zijn vrouw en kind…Achternaam Albers…. En een groepsleider van Indische afkomst was heel aardig. wil je meer weten dan hoor ik het wel.. Groet Erik   erikone@planet.nl