Kapper in Groningen (stad)

  • Alex

    Stuntkappers, gisteren ben ik bij jullie in Veendam geweest. Ben zeeer tevreden de deur uit gegaan (heb moeilijk haar). Bedankt! Tot de volgende keer.

    Alex de Vries

  • Irma

    Ben twee maal naar kapsalon Promise geweest in Winschoten. Is mij totaal niet bevallen, kort gezegt VERKNIPT door stagiaires die ze zonder diploma`s laten knippen. De prijs is laag maar de kwaliteit ook!Vandaag voor het eerst bij Stuntkappers geweest, ook in Winschoten. Ben geknipt door een gezellige dame en ook zoals ik het wilde hebben. Thuis alles nogmaals goed bekeken, kan niets anders zeggen dan dat ik uitermate tevreden ben! Stuntkappers, voor mij geen ander meer! Ga zo door.

    Irma Schaap

  • Marijke Bruggen

    Stuntkappers geweldig dat jullie ook in Veendam zitten. Ben net van Groningen naar Veendam verhuisd. Ging altijd naar de stuntkappers aan de Eikenlaan in Groningen. Altijd zeer tevreden geweest. Altijd ook door leuke dames geknipt! Ga zo door!!

  • Herman

    Dag Stuntkappers,

    Ik heb zelf een reclameburo in Stadskanaal. Ik zie dat een paar concurrenten van jullie, jullie helemaal zwart zitten te maken op het internet door dingen te zeggen die totaal niet kloppen. Ik hoorde van meerdere klanten en ondernemers dat het steeds drukker en drukker is geworden bij de Stuntkappers sinds die onzinnige negativiteit op het net is gekomen. Al met al is ook negatieve reclame gewoon reclame!!

    Hoe meer over jullie te lezen en te zien is op het internet hoe meer klanten naar jullie zullen komen. Dit weet ik uit ervaring met mijn bedrijf. Je moet het maar zo zien: jullie hebben nu gratis reclame en de klanten weten heus wel dat al die negatieviteit gewoon uit jaloezie komt!! Ik zou zeggen laat ze nog meer onzin op het net plaatsen, het komt jullie gewoon heel erg goed uit!!

    Herman Jansen

  • HP

    Hoi Lisa,

    Ik wil wel geknipt worden deze week. Lukt je dat, liefst thuis dat is sneller.

    H

  • anoniem

    Mnr Herman..

    om even terug te komen op uw verhaaltje..over dat er dingen niet kloppen over de stuntkappers die hier geschreven zijn …lees dan maar eens in het dagblad van het noorden van 17 April 2012…daar kan je toch echt wel de waarheid lezen!!! meneer wordt gezocht wegens niet betalen van inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen over meerdere jaren etc…dan vraag ik mij af..al die meiden die daar werken en geen belastingaangifte doen( die het nog niet verplicht zijn) zijn daar alle premies etc wel van betaald???? laat dit dan ‘goede reclame’ voor meneer zijn…maar vind het niet slim van je dat jij die man gelooft..nu is het bewijs er dat het een oplichter is!! Meneer heeft geen vaste woon of verblijfplaats volgens de belastingdienst…dat zegt toch wel genoeg dacht ik zo!!!

  • bettyboop

    de 10 euro kapper vlabij paddepoel richting selwerd tegen over het zwembad de parel en die meiden knippen geweldig

  • Ikke

    Ik geloof niet dat jullie goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen rondom de 10 euro kapper.

    ALLE 10 euro kappers filialen zijn afgelopen donderdagavond door de FIOD leeg gehaald en alle 70 medewerkers staan op straat!

    Dhr Gopal en zijn broer zitten sinds vorige week woensdag in de cel en zijn eindelijk na jarenlang fruaderen en oplichting opgepakt.

    Zijn eigen huis is ook leeggehaald,zijn vrouw en 2 kinderen hebben alleen nog 3 bedden een eettafel en 3 stoelen in huis staan…..

    en meneer zit zelf dus goed verzorgd in de cel………

    Het personeel heeft jarenlang zonder enige verzekering gewerkt ook is er nooit pensioen afdracht gedaan en hebben ze nooit een salarisafschrift ontvangen.

    salaris werd wel uitbetaald ,maar vaak te weinig of veel te laat en contant.

    Het merendeel van deze kapperszaken stond niet ingeschreven bij de KvK en waren dus illegaal!!!

    Alle inkomsten van alle filialen werden door dhr Gopal zelf opgehaald en verdwenen dus in zijn eigen zak,

    daarom kon je ook alleen maar contant betalen bij de kapsalons er was geen mogelijkheid om met pin te betalen.

    Dhr.Gopal en zijn zogenaamde stichting hebben meerdere ondernemingen ondergebracht in deze stichting en al deze ondernemingen zijn onlangs failliet verklaard.

    ze laten een spoor achter van enorme schulden en gigantische bedragen van enkele miljoenen aan belasting ontduiking en fraude.

    Het zit er dik in dat de schulden nooit betaald zullen worden en dat betekend dus dat de maatschappij hiervoor opdraait!

  • ANNONIEM

    hahahahahaha eindelijk maar tog is die oplichter van de 10 euro kapper of te wel de stunt kapper gepakt ik hoop alleen dat ze wel de goeie pakken en dan bedoel ik die vuile hufter van een R Gopal!!!!!! een grotere oplichter dan hij bestaat er niet…

    heb zelf 3 jaar voor hem gewerkt totdat ik schoon genoeg had van zijn regeltjes… WAT EEN VIEZE GORE HUFTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • DB

    Ik weer niet wie dit geschreven heeft, maar ik heb zelf voor de 10 euro kapper / stuntkappers gewerkt,

    en de helft wat hier boven staat is helemaal niet waar!

    Zoek eerst ff alles goed uit voordat je iets op internet plaatst!!

    Het is indd terecht dat ie vast zit hoor en ik hoop ook dat ie nooit meer vrij komt,

    begrijp me niet verkeerd, maar als je iets plaatst doe dat dan wel als je alles zeker weet!