Kapper in Groningen (stad)

  • anoniem

    ja eindelijk he,..sneller als verwacht..alleen jammer dat niet alle schulden betaald zullen worden,waardoor wij als belastingbetaler er alsnog voor opdraaien..das dan wel weer een beetje zuur..maar meer slachtoffers zal hij niet meer kunnen maken..SAMEN STONDEN WE TOCH STERK HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    en niet alleen hij was fout,ook had ie een heel fout PERSOONEELSLID ( LEIDING GEVEND) er rondlopen die niet zo eerlijk was…;-

    de bedrieger is bedrogen…dubbel….hahahahhaa…gerechtigheid…>:D<

  • Ikke

    DB Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik weer niet wie dit geschreven heeft, maar ik heb

    > zelf voor de 10 euro kapper / stuntkappers

    > gewerkt,

    > en de helft wat hier boven staat is helemaal niet

    > waar!

    > Zoek eerst ff alles goed uit voordat je iets op

    > internet plaatst!!

    > Het is indd terecht dat ie vast zit hoor en ik

    > hoop ook dat ie nooit meer vrij komt,

    > begrijp me niet verkeerd, maar als je iets plaatst

    > doe dat dan wel als je alles zeker weet!

    Ik weet waar ik over praat…….deze gegevens komen bij de curator en de belastingdienst vandaan!

    Ik heb dus inside informatie over deze kwestie en weet het dus heel zeker……komt uit de eerste hand!

    Maar troost je,Dhr.Gopal en zijn broer zijn al weer druk bezig om (in de meeste panden van voormalig 10 euro kapper) weer nieuwe kapsalons

    op te richten!

    Dus mocht je nog werk zoeken er zijn flink veel vacatures daar!

    tsja,zelfs tralies houd Gopal niet tegen om door te gaan met zijn praktijken…..

  • marcel

    Ik heb via via gehoord dat die fam Gopal onder katvangers gewoon onder een andere bedrijfsnaam verder zijn gegaan in groningen assen etc sommige zijn zelfde pandjes met zelfde werknemers alleen andere bedrijfsnaam, zulke fraudeurs weten altijd wel weer manieren om verder te gaan, en het geld dat ingenomen word door de staat is een klein deel van wat ze verduisterd hebben. Ik snap niet dat die werknemers voor zn man willen blijven werken

  • mevr lol

    Anoniempje!!!!Ja joh helemaal mee eens vooral die leidinggevende die weg is gestuurd???

  • sanne

    op de eikenlaan zijn ze opnieuw begonnen!!!!!!!!!!!!!!!!

  • lin

    Wat een onzin allemaal ik heb ook lang gewerkt daar en niemand echt niemand van de personeel was maar een beetje gemeen!!

    Wij zijn allemaal bedrogen en nu begint meneertje gewoon op nieuw!!!! Kijk maar naar al die pandjes. Wel eens waar een andere naam

    maar nog het steeds het zelfde shit.

  • Erik

    Hoi,

    Ik hoorde onlangs dat die Gopal al een geruime tijd is vrij gelaten (is zelfs gezien)?? Klopt dat?

    Ook hoorde ik dat hij al zijn 15 kapperszaken 3 dagen voor de inval van de Fiod contant voor enkele miljoenen had verkocht en het geld snel in het buitenland heeft geparkeerd !

    Hij schijnt ruim voor de inval door de Fiod door een bevriende medewerker(ster) van de belastingdienst te zijn ingelicht ! Hij wist dat de inval door de Fiod eraan zat te komen !!!!! Wie weet hier meer over.

    Het kan toch niet zo zijn dat hij de LACHENDE derde is !!

    Ook hoorde ik dat hij maar kort is vastgehouden en helemaal niet in een huis van bewaring verbleef maar elders??

    Hij schijnt ook zelf zijn auto (die in beslag genomen was) via een Duitse stroman opgekocht te hebben voor een schijntje !!

    Ook blijkt niets uit zijn huis in beslag genomen te zijn maar slechts enkele spullen die hij in een gehuurde garage box had staan (deze spullen waren niet van hem o.a. een tv).

    Nu blijkt dat de spullen van de kapperszaken welk verkocht zijn door de Fiod helemaal niet meer aan hem toe behoorde (waren van 2 Marokaanse broers aan wie de zaken verkocht waren). WIE weet meer…….. Dit is toch om misselijk van te worden, ik dacht dat hij eindelijk gepakt was maar nu blijkt hij IEDEREEN gepakt te hebben !!!

  • Erik

    Gepost door: Erik ()

    Datum: 27 februari 2013 19:42

    Hoi,

    Ik hoorde onlangs dat die Gopal al een geruime tijd is vrij gelaten (is zelfs gezien)?? Klopt dat?

    Ook hoorde ik dat hij al zijn 15 kapperszaken 3 dagen voor de inval van de Fiod contant voor enkele miljoenen had verkocht en het geld snel in het buitenland heeft geparkeerd !

    Hij schijnt ruim voor de inval door de Fiod door een bevriende medewerker(ster) van de belastingdienst te zijn ingelicht ! Hij wist dat de inval door de Fiod eraan zat te komen !!!!! Wie weet hier meer over.

    Het kan toch niet zo zijn dat hij de LACHENDE derde is !!

    Ook hoorde ik dat hij maar kort is vastgehouden en helemaal niet in een huis van bewaring verbleef maar elders??

    Hij schijnt ook zelf zijn auto (die in beslag genomen was) via een Duitse stroman opgekocht te hebben voor een schijntje !!

    Ook blijkt niets uit zijn huis in beslag genomen te zijn maar slechts enkele spullen die hij in een gehuurde garage box had staan (deze spullen waren niet van hem o.a. een tv).

    Nu blijkt dat de spullen van de kapperszaken welk verkocht zijn door de Fiod helemaal niet meer aan hem toe behoorde (waren van 2 Marokaanse broers aan wie de zaken verkocht waren). WIE weet meer…….. Dit is toch om misselijk van te worden, ik dacht dat hij eindelijk gepakt was maar nu blijkt hij IEDEREEN gepakt te hebben !!!

  • Erik

    Gepost door: Erik ()

    Datum: 27 februari 2013 19:42

    Hoi,

    Ik hoorde onlangs dat die Gopal al een geruime tijd is vrij gelaten (is zelfs gezien)?? Klopt dat?

    Ook hoorde ik dat hij al zijn 15 kapperszaken 3 dagen voor de inval van de Fiod contant voor enkele miljoenen had verkocht en het geld snel in het buitenland heeft geparkeerd !

    Hij schijnt ruim voor de inval door de Fiod door een bevriende medewerker(ster) van de belastingdienst te zijn ingelicht ! Hij wist dat de inval door de Fiod eraan zat te komen !!!!! Wie weet hier meer over.

    Het kan toch niet zo zijn dat hij de LACHENDE derde is !!

    Ook hoorde ik dat hij maar kort is vastgehouden en helemaal niet in een huis van bewaring verbleef maar elders??

    Hij schijnt ook zelf zijn auto (die in beslag genomen was) via een Duitse stroman opgekocht te hebben voor een schijntje !!

    Ook blijkt niets uit zijn huis in beslag genomen te zijn maar slechts enkele spullen die hij in een gehuurde garage box had staan (deze spullen waren niet van hem o.a. een tv).

    Nu blijkt dat de spullen van de kapperszaken welk verkocht zijn door de Fiod helemaal niet meer aan hem toe behoorde (waren van 2 Marokaanse broers aan wie de zaken verkocht waren). WIE weet meer…….. Dit is toch om misselijk van te worden, ik dacht dat hij eindelijk gepakt was maar nu blijkt hij IEDEREEN gepakt te hebben !!!

  • Lachende derde

    Wat een dwazen zijn jullie, na alles wat hier geschreven is heeft hij jullie ALSNOG beet.

    HAHAHAH, lachende derde.