hoi ellen ik heb in noordhoorn gewoond en andere kindertehuizen mijn ouders zijn uit de ouderlijke macht gezet toen ik 1aar was?en ik weet niet pre
cies hoe lang ik daar gewoond heb maar ongeveer van 1972 tot en met 1975 het was van mijn negende tot en met mijn elfde en vreselijk nare
ervaringen daar opgedaan ik heb jaren lang een trauma gehad door dit kindertehuis o.a over zuster nel met haar stalen injectie naald en ben daar door de groepsleiding
in de bramenstruiken gejonast om dat ik in de tuin tijdens het eten een stalen terrine met sjoco pasta per ongeluk omgooide en moest toen zonder kleren door de hele tuin en het kindertehuis al huilend alleen naar boven ook moest je verplicht onder extreem koude douche staan elke dag min 2 min het deed heel erg pijn aan je hoofd en iedereen stond dan met zijn handen boven zijn hoofd terwijl de zuster alle douches kon overzien en de temperatuur van het water van alle douches centraal regelde ook vond de groepsleiding het leuk mij aan te kleden ik vergeet nooit dat onderweg naar school een jongetje aan zijjn moeder vroeg of ik een jongetje of een meisje was
want ik had een majo aan en een paardenstaart met elastiekjes in mijn haar .
ik weet niet precies waar je deze informatie voor nodig hebt daarom heb ik er niet al te veel tijd en energie ingestopt en alle gebeurtenissen vermeld maar het aller ergste vond ik dat toen ik naar een ander kindertehuis moest ik om een boom rende met mijn voogd achter me aan om me te pakken ik wou daar nog blijven ook ik had ook niks anders mocht je meer willen weten b,v over de gevolgen later in je leven kun je me mailen
met vriendelijke groet paul mulder