Beste Ria, Hoe hete de directrice in die tijd .
Mijn broer and ik hebben in Linquenda gewoond in 1979 and 1980. Wij hebben veel geweld meegemaakt, maar toen ik wegging realizeerde ik mij dat is meer om mijn co-gangsters gaf dan om mijn eigen familie. Ik herinner mij Wilma van Oudheusden, eerst was zij mijn vriendin en toen nadat ik mijn broer voor de bek sloeg was ze de zijne. Ik herinner me Leo Kerkmeester, die mijn slaapkamer in waggelde met feces op zijn kop omdat ze hem hadden beloofd dat het zijn haar zou doen groeien. We hadden Cees … een van de groep leiders, gek als een deur. Ik herinner me Saskia Stend, mijn vaste verkering in de Noordhoorn. Alle groep leiders waren fantastisch. Ik offer ze allen een grote verontschuldiging voor de manier waarop ik mij gedroeg. Ik heb vele verhalen, inclusief de moord van Agnes, my broer's vriendin.
I moved to the United States in 1995, and currently I am putting together a story about my time at the Noordhoorn; it was awful and fantastic at the same time. I hope it will inspire people who have lived in group homes, in spite of being rejected by parents and society, I have become Full Professor and Fellow at a major university in the US. I know most of my fellow criminals were not so lucky. I can say with confidence, that I have never experienced any abuse during my 18 months in Linquenda. I am forever grateful to the staff who guided me as a dumb teenager to becoming a decent human being. I love you all.
Ton G.
Ria Hendriks ,jij zat in onze tijd in Noordhoorn 1969 /1971 toen zaten wij daar mijn zuster Retty , Sietske van Dam ,Helene Ottenhof ,Toke Boere ,Gerda van de Wely ,Loes Nieuwenburg ,Henny Canninga Silvia en Engeline ( moluks) ook mijn zuster Mary zat in Noorhoorn in Liquenda en Directeur de Vries,Moe Brakenziek.
ik ben Maria Mulders heb voorheen een ander achtenaam gehad.
heb van 62 tot half 67 in Ab=ngela gezeten in denHaag prinsegracht 14 12.
ik zoek al heel lang na een groeps meisje die hete corie Goorden en wij hebben ook nog samen op balet gezeten.
weet dat ze is getrouwd en twee jongens heeft.
ik ben nu zelf 74 en altijd alleen gebleven dat wilde ik na 5 tehuizen.
leef met mijn dieren(katten)ik zou zo graag als zij er nog is contakt met haar willen hebben.
ik heb nog een grote foto waar ik met haar op stond toen wij een uitvoering van de zwannemeer deden in huize Angela.
denk dat zij in denHaag is gebleven.
loop al jaren een poging tedoen om wat van haar tehoren.
wie zou mij kunnen helpen??
vriendelijke groet
Maria Mulders.
daarvoor heten ik anders maar wil die naam niet meer zeggen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?