Te huur: 3-kamer appartement centrum Groningen

  • Verhuurder

    Te huur

    3-kamerappartement in het centrum van Groningen (Stoeldraaierstraat).

    Indeling: entree, gang, keuken, 2 slaapkamers, toilet, werkkast, badkamer, woonkamer,

    loggia en diverse inbouwkasten. Woonoppervlak circa 70 m2.

    Huurprijs € 675,- per maand (incl. voorschot verwarming/stookkosten)

    Beschikbaar per: 1 april 2009 of per 1 mei 2009

  • Ciciel Schrijvers

    Beste meneer, mevrouw,

    Wij zijn zeer geinteresseerd in uw woningaanbod. Wij zijn twee vriendinnen en zijn al geruime tijd (meer als een jaar) op zoek naar een betaalbare drie kamer woning. Uw aanbod sluit perfect aan op onze wensen! Graag willen wij daarom weten of een bezichtiging op korte termijn mogelijk is.

    Wij hopen dat wij zo snel mogelijk iets van u te horen!

    Met vriendelijke groeten,

    Lisa en Ciciel

  • Philemon Leenders

    Beste heer/mevrouw,

    Bij deze wil ik reageren op uw advertentie van het driekamer-appartement in het centrum van Groningen. Op dit moment ben ik eerstejaars geneeskunde student en samen met een vriendin op zoek naar een woning per 1 mei. Ik zou graag binnenkort een keer langskomen om de woning te bezichten, wij zijn zeer enthousiast over deze woning!

    Met vriendelijke groet,

    Philemon Leenders

  • Jolien Dikboom

    Geachte heer/mevrouw,

    Bij deze wil ik u laten weten dat ik en mijn vriend interesse hebben in de door u aangeboden woning. Zou u met mij contact op kunnen nemen hierover?

    Met vriendelijke groet,

    Jolien Dikboom

  • Ilse van de Klippe

    Hallo,

    Wij zijn twee studenten van de PABO in Groningen. Wij zoeken samen een woning in Groningen.

    Ik (Ilse) woon al op kamers in de stad. Het bevalt mij goed, maar ik heb niet zulke nette huisgenoten. Graag zoeken wij een nette woning voor twee studenten.

    Zouden wij binnenkort het appartement mogen bezichtigen?

    Groeten

    Ilse van de Klippe

  • Renée van Hoof

    Hallo,

    Wij zijn twee nette meiden en we zijn al lang op zoek naar een appartement voor ons tweetjes, in het centrum. Dit klinkt perfect!!

    Is het appartement nog niet verhuurd? Hoe kan ik het beste contact met u opnemen voor meer informatie of een bezichtiging?

    alvast bedankt,

    groetjes, Renée van Hoof en Fraukje Jansen

  • Jordy Nijenkamp

    Beste verhuurder,

    ik heb wel interesse in uw 3-kamer appartement.

    Hoe kan ik in contact met u komen?

    Met vriendelijke groet,

    Jordy Nijenkamp

    0622907051

  • Naomi Duinkerken

    Hallo,

    Ik ben zeer geintresseerd in het appartement, is deze nog steeds vrij?

    Zou ik een kijkje kunnen nemen?

    Ik werk fulltime, ik werk in een pizzeria, snackbar en callcenter. Ik ben dus geen student meer.

    m.v.g.

    Naomi

  • Wouter en Ellen

    Goedeavond,

    wij, Wouter en Ellen, zoeken al geruime tijd naar een geschikte woonruimte omdat we graag willen gaan samenwonen. Momenteel ben ik bezig met afstuderen, ik ben al zeker van een baan. Mijn vriend is volgend jaar klaar met zijn studie.

    Is het appartement nog beschikbaar? En zo ja, zouden we het appartement binnenkort een keer kunnen bezichtigen?

    Vriendelijke groeten,

    Wouter en Ellen

  • Shanti Ramcharan

    Hallo,

    Ik had twee vraagjes over het appartement;

    Heeft u misschien foto's voor mij om een indruk te krijgen van het appartement?

    En wanneer is de mogelijkheid om te bezichtigen?

    M.v.g,

    Shanti Ramcharan