Te huur: 3-kamer appartement centrum Groningen

  • Bo Pietersz

    Beste verhuurder,

    Wij hebben grote interesse in dit appartement. Wij zijn twee vrienden en op zoek naar een appartement dichter in het centrum.

    Mijn vraag is of deze kamer nog beschikbaar is en zoja dan zouden wij graag contact willen hebben met u over deze kamer.

    Met vriendelijke groet,

    Bo Pietersz

  • else feikje van der Berg

    hallo,

    ik ben samen met een vriendin op zoek naar een appartement en dit appartement lijkt ons perfect! we zouden erg graag contact met u opnemen als het appartement nog te huur staat!We zijn allebei twintig jaar en studentes.

    m.v.g. Else Feikje van der Berg

  • SophieH

    geachte verhuurder,

    samen met een vriendinnetje ben ik opzoek naar een appartement met 2 slaapkamers. Wij zitten allebei in ons laatste jaar van onze studie en zoeken voor minimaal 1 jaar een appartement. Is dit appartement nog beschikbaar?

    ik hoop spoedig van u te horen,

    Sophie

  • Robin Kloosterboer

    Geachte verhuurder,

    een vriend en ik zijn al enige tijd op zoek naar een appartement in Groningen en dit ziet er uitstekend uit, is het al verhuurd? Ik hoop van u te horen.

    Mvg

    Robin Kloosterboer

  • Lisette Lubberman

    Hallo,

    Mijn broer en ik gaan volgend jaar beide in Groningen studeren en zijn op zoek naar een appartement.

    We zijn geïnteresseerd in dit appartement en vragen ons dan ook af of het appartement nog vrij is en of er een mogelijkheid tot bezichtiging is.

    We hopen wat van u te horen!

    Met vriendelijke groet,

    Lisette Lubberman

  • Koen Grefte

    Hallo

    Ik zoek een kamer voor mezelf en 2 van mijn vrienden. Wij zijn 3 nette jongens uit Hengelo en wij gaan op de Hanzehogeschool studeren. Ik zou graag willen weten of de kamers nog beschikbaar zijn. Is €675,- per persoon of voor de 3 kamers bijelkaar?

    Vr Gr

    Koen Grefte

  • sinan Aldunein

    geachte verhuurder,

    zoals u ziet heb ik belang bij uw appartement aan de stoeldraaistraat.

    u kunt me bereiken op 0616361767

    met vriendelijk groet,

    Aldunein

    Verhuurder Schreef:

    ——————————————————-

    > Te huur

    >

    > 3-kamerappartement in het centrum van Groningen

    > (Stoeldraaierstraat).

    >

    > Indeling: entree, gang, keuken, 2 slaapkamers,

    > toilet, werkkast, badkamer, woonkamer,

    > loggia en diverse inbouwkasten. Woonoppervlak

    > circa 70 m2.

    >

    > Huurprijs € 675,- per maand (incl. voorschot

    > verwarming/stookkosten)

    >

    > Beschikbaar per: 1 april 2009 of per 1 mei 2009

  • krista sleurink

    hallo,

    Ik ben erg geinteresseerd in uw appartement, maar ik weet niet of het nog te huur is.

    Zou u mij hiervan bericht willen doen op mijn e-mail?

    met vriendelijke groet,

    krista Sleurink

  • Marije

    Geachte verhuurder,

    Via via heb ik te horen gekregen dat er een appartement aan de stoeldraaierstraat verhuurd gaat worden. De huidige huurders hebben een woning gekocht.

    Graag zou ik in aanmerking komen voor deze woning.

    Met vriendelijke groet,

    Marije

  • My Linh

    Geachte heer/mevrouw,

    Wij zijn twee nette, rustige, studerende meisjes van 19 en 22 jaar die geinteresseerd zijn in deze woning. Is het nog steeds beschikbaar? Zo ja, dan zouden wij graag van u willen horen.

    Met vriendelijke groet,

    My Linh en Tiffany