hoe kan ik iemand vinden??

  • jan van riel

    jacy , bedankt , heb Jeanine gevonden en gesproken

    dikke kus voor jou , liefs jan xx

    jan22@chello.nl

  • yassin

    Zo als ik al zie,Ik ben opzoek naar nederlandse jonge hij komt uit roterdam, Hij is op vakantie is in ankara turkije,Ik maak me een een beetje druk om .

    Hij heeft heeft niks meer laten horen ,Ik wil alleen weten dat het goed met hem gaat,Dus als iemand hem in turkije ziet of weet waar hij is

    hoop dat hij mij iets laat weten.Bedankt alvast

  • marie-louise

    Ik heb in Huanchaco in noord Peru bij Trujillo in het hostel Naylam een amerikaan ontmoet die al 52 keer gids was geweest op de Machu Pichu. Ik zou hem graag willen ontmoeten. Hij was daar begin augustus 2009. Wie weet zijn naam en adres?

  • Calle

    Een jaar geleden kwam ik een man tegen in de Aldi aan de Boulevard in Roosendaal,in eerste instantie dacht ik dat hij mij kende, hij sprak mij aan en bleek me mooi en aantrekkelijk te vinden,nooit meer aan hem gedacht tot een aantal weken geleden,ik hem weer tegenkwam op dezelfde Boulevard,hij groette mij,maar ik ben doorgereden. Deze keer ben ik wel nieuwsgierig en ik vraag me af of iemand hem kent. Het is een slanke man met halflang grijskrullend haar en een kort baardje,een open en vriendelijke blik,ik denk rond de 50 jaar,modern gekleed.

  • marian

    zoek de tien vrij gezellen mannen die het weekend in valkenburg waren bij biekaer.

    ze komen uit roosendaal

  • jannajanna

    zoek de mannen die het weekend in valkenburg waren bij biekaer

  • hay

    Hallo,ik ben hay en ben op zoek naar Precilla van den Hof.Ze zou nu 20 jaar zijn.Heeft gewoond in Rotterdam,bij de Tampasgras.Wij zijn famillie van Precilla,en zijn al een tijdje op zoek naar haar.Wat wij weten is dat ze woont/woonde bij haar oma en opa Ad van den Hof.Haar ma heet Anita en haar pa Omar.Kent u Precilla of een van haar familie leden of weet u waar ze op dit moment verblijven,dan hoop ik dat u hen dit bericht laat lezen zodat ze contact met mij kunnen opnemen.Ik hoop op een spoedig positief bericht,en bij voorbaat alvast bedankt.Ik ben Hay en ben de zus van Omar.

  • jannajanna

    zoek de acht mannen die het weekend van 7november in valkenburg waren bij jos en marion

  • Glenn

    Ben op zoek naar Pascale Michels in rond 1990-1992 in Den Haag heeft gewoond en is verhuisd naar Belgie

  • said

    ik zoek iemand die soraya hadich heet 31jaar oud