hoe kan ik iemand vinden??

  • berry afadir

    ik ben op zoek naar mijn zoon geboren op25 02 1986 in denhaag en heet rogee arandell zijn moeder heet simonetta en woont in rijswijk wie iets weet kontaktopnemen aub

  • damienne courtin

    ik zoek een johan vandekerckhove die geboren is in zwevegem

  • latifa

    hallo ,ik zoek een meisje die in sleidinge woont haar vader wil haar graag omtmoeten hij is tussen leven en dood je kunt mij berijken op mijn telfoon 0472658707 haar naam is farah

  • courtin damienne

    Ik zoek Johan vandekerckhove geboren te zwevegem,hij moet nu ongeveer58 jaar zijn

  • Johan Vandekerkhove

    graag had ik kontakt gekregen met jou

    Johan

  • johan vandekerkhove

    Oudenaarde 1 Juli 2011.

    Damienne,toen ik kontakt met jou wilde opzoeken was ik aangenaam verrast

    dat jij dat ook wilde!Van toeval gesproken,na bijna 40 jaar!Waar is de tijd!

    Ik moet je eerlijk zeggen dat je nooit uit mijn hart ben geweest.

    Ik ben wel terug alleen vanaf eind 2008.De vrouw heeft me verlaten voor een ander,wat uiteraard zwaar te

    verwerken was na 32 jaar.

    Ik hoop dat met jou alles OK is,je ziet er alleszins fantastisch uit op je foto!

    Duizend groeten van je eerste liefde Johan XXXXX

  • a.begic

    ik vraag tel.nummer van Mariana Levinian en edress.alfast bedankt.

  • jalila

    hallo ,

    ik ben opzoek naar johan en pierre van de ende half broertjes van mijn man ,

  • hartelman

    Ik ben op zoek naar een oude vriendin in duitsland. Haar meisjesnaam is Eveline Bhend en woonde toen in:

    De Alte Dorffstrasse in Achim bij Bremen.

  • Linda

    hey hallo

    na lang zoeken en nog steeds niet gevonden

    ben ik op zoek naar Ardie meijer uit hoofddorp, Tim meijer uit nieuw-vennep.het laatste contact dat we hadden was

    5 jaar geleden, ik weet dat ze een zus hebben en haar naam ben ik kwijt.

    wie kent 1 van deze 2 en wilt me helpen om er voor zorgen dat ik weer contact krijg met ze.

    als je 1 van hun kent of je bent hetzelf, zou je me dan willen mailen

    alvast bedankt