hoe kan ik iemand vinden??

  • salden

    ik zoek het emailadres van evrard clinton 1300 thomas drive washington indiana

  • belaissaoui jesmien

    hey ik ben jesmien ik ben vorig jaar naar marocco geweest met school naar taroudant.we hebben daar bij overnacht bij mohammed hallimou mijn vraag klinkt als volgt.weten jullie soms hoe ik het emaildres kan vinden van hem?ik heb alles al geprobeerd maar niks lukt want heb zijn adres niet.ik weet alleen dat hij naast een internet cafe woond in taroudant.plies kan iemand mij helpen?

  • peggy

    hoi hoi,

    Weet eigentlijk niet waarom ik dit doe, maar vind dat ik het wel nog een kans moet geven.

    ik heb denk ik een jaar geleden een man ontmoet, zijn naam is cederic ….. is 29-30 en waant in rotterdam achter bij zuitplein.

    we hebben mooie momente gehat en alles was mooi en super leuk.we kennten ons zo een 3 maande en ik hat mijn tel verloren waardoor we geen contact meer haten.

    per toevaal kwamen we ons tegen.

    nu voor 5 maande kon ik hem niet meer bereiken zijn tel stond allen maar uit, en ik ben in die tijd verhuist.

    2 weken geleden kwamen we ons weer tegen en was weer super leuk, hij is zijn tel kwijt en ik heb helemaal niets gevraagt hoe we verder in contact kunnen blijven om dat het een super leuke avond was, was ik het helemaal vergeten.

    maar nu heb ik dus niets om hem de bereiken, hij heft mij wel vertelt welke straat hij woont, maar dat weet ik niet meer.:(

    hij is vaak met zijn vriend jay stappen, hij woont in rotterdam prinsenland.

    weet niet of dit zin heft, want heb het hele internet al door gekampt.

    soms heb ik het idee dat het misschien niet zo moet zijn, maar juist dan kom ik hem weer tegen en willen we contact houden.

    maar misschien weet een van jullie wel van hoe en wat???????????

    zo ja laat het mij dan a.u.b weten.

    mijn e-mail: lolitabonita1983@live.nl

  • jeanette

    Hallo,

    Misschien kunnen jullie hier op deze site verder zoeken??

    http://adresonbekend.kro.nl/

    groetjes jeanette

  • margreet

    ik ben ook al heel lang op zoek naar iemand en kan hem ook niet vinden

    wie kan mij helpen

    ik zoek ben(nie/y) rekoert uit rotterdam

    hij heeft een tijd in assen gewoond bij een tante in

    dat was in de periode +/- 1978 - 1989

    ik wil heel graag in contact komen met hem

  • John van Noord

    Ben al jaren op zoek vanuit Spanje mijn woonland naar een vroeger vriendinetje van zeker 45 jaar geleden, woonde op de Rotterdamseweg hoek Wassenaarstraat te Delft. Haar naam is CARRY HOEKE. Haar ouders hadden een gragebedrijf op de Rotterdamseweg met de naam “Hoeke”.

    Woonde zelf ik Roterdam, maar daar mijn gehele fam. in de Wassenaarstraat woonden de Zuidervaart en Lispest was ik daar zeker 3 keer per week.

    Even op mijn fiets van Rotterdam wijk Blijdorp naar de Wassenaarstraat. Deed er 35 min. over achter een bromfiets hangende die dienst deed als gangmaker. Heb vernomen dat het niet al te best met haar gaat !! Ook bestaat de mogelijkheid dat zij nu in een verzorgingshuis verblijft.

    Vraag: wie weet waar zij is en kan ik haar bezoeken.

    Hierbij bij voorbaat dank.

    Fred Zuidervaart

  • Fred zuidervaart

    Sorry het is niet Lispest, maar de fam. LISPET. Gr. Fred Zuidervaart

  • Fred zuidervaart

    Fred Zuidervaart Schreef:

    ——————————————————-

    > Ben al jaren op zoek vanuit Spanje mijn woonland

    > naar een vroeger vriendinetje van zeker 45 jaar

    > geleden, woonde op de Rotterdamseweg hoek

    > Wassenaarstraat te Delft. Haar naam is CARRY

    > HOEKE. Haar ouders hadden een garagebedrijf op de

    > Rotterdamseweg met de naam “Hoeke”.

    > Woonde zelf in Roterdam, maar daar mijn gehele

    > fam. in de Wassenaarstraat woonden de Zuidervaart

    > en Lispet was ik daar zeker 3 keer per week.

    > Even op mijn fiets van Rotterdam wijk Blijdorp

    > naar de Wassenaarstraat. Deed er 35 min. over

    > achter een bromfiets hangende die dienst deed als

    > gangmaker. Heb vernomen dat het niet al te best

    > met haar gaat !! Ook bestaat de mogelijkheid dat

    > zij nu in een verzorgingshuis verblijft.??

    > Vraag: wie weet waar zij is en kan ik haar

    > bezoeken.

    > Hierbij bij voorbaat dank.

    >

    > Fred Zuidervaart

  • jolanda

    hallo allemaal,

    ik zoek een oud vriendinnetje van vroeger.

    ze heet maroeja (spreekt het uit als maroega)

    ze woonde in oud-beijerland had en zusje jeanette haar moeder heet gloria.

    ze heeft nu een dochter van een jaar of 12.(naam daarvan weet ik niet meer)

    ze is vertrokken naar denhaag met haar moeder en zusje haar dochtertje is in denhaag geboren.

    ze komt uit colombia maar woont dus in nl.wie denkt haar te kennen of wie kan mij verder helpen?

    ik hoor graaag van jullie mag mij ook mailen op jootje221@live.nl

    mvg jolanda

  • afadir berry

    ik ben op zoek naar min noon hij heet rogee arandell hij is geboren op 25 02 1986 in denhaag .wie kan mij helpen a u b