Hallo, ik ben in december 2010 aan mijn linkeroog geopereerd en daarbij is het kapsel kapot geduwd, maar dat is mij niet direct door de chirurg verteld. Al meteen na de operatie bleek dat het niet goed zat, ik had erg veel last van schitteringen vooral als ik naar bijvoorbeeld een lamp of t.l. keek, ik had last van zwarte puntjes en mijn zicht was erg troebel. Ik ben met grote regelmaat teruggekeerd naar de chirurg om deze problemen voor te leggen, in het begin werd mij aangegeven dat de lens gezakt zou zijn, maar deze arts wist mij echter nadien voortdurend te vertellen dat het allemaal wel goed zou komen, uiteindelijk heb ik na een aantal maanden een doorverwijzing gevraagd naar het St. Radboud ziekenhuis in Nijmegen, waar de arts overigens niet erg blij mee was. In Nijmegen zou de lens verwijderd worden en een nieuwe lens achter de Iris geplaatst worden, hiervoor ben ik in oktober 2011 opnieuw geopereerd, maar de lens hebben ze weer verplaatst en laten zitten (en dus niet vervangen) omdat ze hoopten dat de lens nu wel op zijn plaats zou blijven. Hierna kreeg ik dezelfde klachten terug, echter nu kreeg ik last van netvliesloslating en pigmentloslating, ook is de oogboldruk veel te hoog en blijft mijn linkeroog pijnlijk. Ook ik heb een second opinion laten verrichten, maar ik heb sterk de indruk dat de medici elkaar niet af willen vallen. Ik moet over 5 weken weer naar de chirurg in Nijmegen, waarna ik voor de derde keer geopereerd zal worden.
Het grootste probleem is dat je voor mijn gevoel nergens op terug kunt vallen.