Digna van der Roest

  • Mimi

    Digna haar oudere broer heet Lars. Ook hem heb ik persoonlijk gekend in die tijd. Tik Lars van der Roest in op Hyves en je hebt een ingang naar de familie van der Roest.

    De gelijkenis tussen Lars en Digna is ook duidelijk te zien op de foto.

    Of hij openstaat voor contact durf ik niet te zeggen. Ik zou het daarom ook heel voorzichtig aanpakken…Succes

  • tommy

    HALLO jOLANDA, ik zat met je vader Tonny Pannakker in de gevangenis in Leeuwarden daar liet hij mij foto,s zien van zijn kinderen ,daar zal jij dan ook wel op gestaan hebben. Hij zei dat jullie uit huis waren geplaatst om dat hij vast zat en dat jullie op een zeer slechte plaats zaten ,waar b.v de ongedierte over de grond kroop zo zei hij.Wij ik en zijn medegevangenen geloofden dat. Ik zat met hem op een zaaltje met nog 2 man dus met z,n 4 ik ben nog gertouwd in de bajes en heb nog drank met Tonnie zitten tedrinken en die drank was binnen gesmokkelt door een vriend van mij omdat ik getrouwd was.Als hij post van zijn vriendin Hannie kreeeg hield hij altijd de brief tegen het licht,als ik hem vroeg waarom hij dat deed ..zei hij …dan kan ik zien of ze ook met andere schreef zij zat toen ook vast, ik meende in groningen Ik merkte wel dat Tonnie niet lekker in zijn vel zat, hij was ook altijd zeer zenuwachtig als hij een brief van Hannie kreeg. Op een morgen werd Tonnie uit zijn cel gehaalt en heb hem nooit weer gezien van een bewaarder vernamen wij dat Hannie tegen een mede gevangene had op gebiecht dat ze Digna Van der Roest met een smoes over poesjes had mee gelokt in opdracht van Tonnie en dat hij wat in haar drinken had gedaan en haar heeft misbruikt een aantal keren later zijn ze met de auto naar de bos gereden en daar heeft hij haar nog es misbruikt en in een gat gegooit en dood geslagen met een soort van knuppel, dat is wat ik er van weet ik heb 8 maand met Tonnie door gebracht en heb er spijt van dat ik een borrel met hem heb gedronken,een paar jaar geleden zag ik hem nog op de tv ging over T.B,S klanten. Dat is wat ik je hier over kan vertelen het meeste wist je natuurlijk al.. groetent Tommy

  • Gerrit

    Hoi,

    Via een persoonlijke e-mail wil ik van je horen wat de reden is om te weten wat er met Digna is gebeurd. Ik heb o.a. krantenknipsels van haar en was er direkt bij haar betrokken.

    Ik hoor wel van je,

    groetjes

  • Gerda

    Hoi Jolanda

    Ik was 10 jaar toen Digna werd vermoord. Woonde ook in Groningen en heb het gebeuren altijd bijgehouden. Denk er nog regelmatig aan terug. Heeft toch best wel wat met me gedaan destijds.

    Ik zocht dus op Google naar Digna en zag jouw bericht!

    Wat goed van je dat je reageert! Moedig!

    Dit wou ik gewoon even kwijt!

    Heb je inmiddels al contact gehad met haar ouders?

    Groetjes Gerda

  • Digna

    Hoi, Ik weet het ook nog heel goed. Het was zo raar, mijn moeder en ik waren tv aan het kijken toen we plotseling het bericht zagen dat Digna levenloos was gevonden. Ik schrok er enorm van omdat ik toen ook 9 jaar was en ik ook Digna heet. En zei leek sprekend op mij. Dus dit vergeet je niet snel.

  • jolanda

    die blonde ben ik en die krullenkop is mijn zus!(:P)

  • ee vriendin

    ik speelde wel eens met haar in de oosterpoort ,totdat ze verdween , het liedje van falco jeani was uit de zelfde tijd ,het gaat wel niet over haar ,maar doet me wel denken aan haar

    denk er nog geregeld aan .ondanks dat het zolang geleden is

  • Riz

    Ik kende de familie goed. Ze woonden bij ons in de wijk UB/OHB. Ze is daar nabij stadsweg ook door die vrouw op de fiets meegenomen. Die vent heeft zo'n 12 jaar gehad. Bespottelijk weinig en vreselijke gedachte dat ie rondliep.

  • Manu

    Hallo Gerrit,

    bedankt voor de reactie ! beetje laat dat ik erachter kom, maar ik zou je graag berichten. Via welk mailadres kan ik je bereiken?

  • saskia jansen

    hoi ik was een vriedin van ton zijn nieuwe vriedin wie hij via het werk heeft ontmoet ik kan vrij veel vertellen over hun relatie

    wild u meer weten mail gerust en ik zal het open vertellen .

    groetjes mv jansen ik weet ook meer over ton om dat mijn ex man nu nog steets met hem om gaat .

    hij vertrouwd hem .

    ik weet niet of hij gevaar loopt bij ton kunt u het me vertellen ?