Digna van der Roest

  • s jansen

    hoi jolanda p

    wil je zo vriendelijk met mij in kontakt kommen

    het gaat om je vader en mijn ex man ik wil graag weten of hij gevaar loopt met je vader en ik weet nog meer wat je moet weten .

    groetjes mv jansen

  • jolanda p

    hallo saskia,

    dan zou je toch echt ff je mailadres moeten geven. Als dat niet mogelijk is kan ik ook een gmail aanmaken, of jijzelf mss?

    mvg Jolanda

  • Gerrit

    Email: gedi.wolf@planet.nl ( is privé )

  • annie

    wij kunnen ton heel goed jolandaen haar zus hebben wij een poosje verzorgd

  • Anneke Elzinga

    Ik heb regelmatig op Digna en haar broertje Lars gepast toen ze nog in Hoogkerk woorden.

    Ze waren nog maar net verhuist en ik kreeg het bericht dat ze werd vermist.

    Ik moet nu nog zoveel jaren later regelmatig aan haar denken. Dat blonde meiske wat ik naar bed

    bracht en een verhaaltje voorlas. Het blijft me mijn leven lang bij.

  • tieneke

    hoi jolanda p.

    klopt idd ik zag wel eens 2 meisje voor het raam zitten en idd een met krullen..vond dr net shirley tempel.jullie kunnen er niks aan doen tenslotte.ik heb respect voor je dat je hier nu zo open in kan zijn want het was ook niet niks.ik heb digna toen nog versuft op dat paaltje gezien toen er mannen bezig waren met een auto ofso.nooit in de gaten gehad dat dat meisje later vermoord zou worden.ik was zelf nog jong en toen het bekend werd van die moord durfde wij bijna niet meer buiten te spelen.die avond dat ze terug kwamen konden wij nog net zien dat ze een touw in hun handen hadden en iets wits.

  • simone p

    Wat ik hier lees, is voor het grootste gedeelte niet waar.. Ik weet dat het vresselijk is wat er allemaal is gebeurd. Maar vind het nog vervelende voor de ouders van Digna.. Dat er opdeze manier over hun dochter word gepraat. Stel je voor dat ze dit ook lezen.. Ik weet dit zo goed omdat idd het ook mijn biologische vader was…ik ben het kleine meisje met de blonde krulletjes…

  • marike soekias

    in een opwelling omdat ik het nog nooit uit mijn hoofd kan zetten ik vergeet het nooit keek ik op internet en zag deze info .

    ik zat bij digna in de klas en kan me haar nog goed herinneren . Het heeft heel veel indruk gemaakt .

    ik weet wel wie het heeft gedaan tony pijnacker en hoe het is gegaan dat mensen daar in staat tot zijn ongeloofelijk .

    jolanda ik vindt het erg dapper dat je reageert ach jij kan er ook niks aan doen dat je zulke ouders had jij bent ook slachtoffer wat zal je het moeilijk hebben gehad .!!!

    vraag me wel eens af hoe het met haar ouders is en broertje merijn hete hij geloof ik .

  • ronald

    jolanda p Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo saskia,

    >

    > dan zou je toch echt ff je mailadres moeten geven.

    > Als dat niet mogelijk is kan ik ook een gmail

    > aanmaken, of jijzelf mss?

    >

    > mvg Jolanda

    Hallo Jolanda,

    Het klinkt mischien gek maar ik zou graag met je in contact komen ivm een oude zaak die veel overeenkomsten vertoont met de zaak van Digna. Ik kan me ook voorstellen dat jezelf daar niets over weet maar mischien kan ik wat puzzelstukjes aan elkaar knopen. Ik hoop dat je contact wilt zoeken via gmail.

    Gmail is rnrdrmr@gmail.com.

    Ik hoop dat je dat aankunt.

    M.v.gr.

    Ronald

  • Ronald

    simone p Schreef:

    ——————————————————-

    > Wat ik hier lees, is voor het grootste gedeelte

    > niet waar.. Ik weet dat het vresselijk is wat er

    > allemaal is gebeurd. Maar vind het nog vervelende

    > voor de ouders van Digna.. Dat er opdeze manier

    > over hun dochter word gepraat. Stel je voor dat ze

    > dit ook lezen.. Ik weet dit zo goed omdat idd het

    > ook mijn biologische vader was…ik ben het kleine

    > meisje met de blonde krulletjes…

    Hallo Simone,

    ik heb al geprobeerd met je zus contact op te nemen maar zij reageert hélaas niet meer op de berichten in dit forum.

    Ik zou graag wat meer info van jullie willen omdat er een zaak is die veel gelijkenis vertoont met die van Digna alleen leeft het slachtoffer hiervan nog wel.

    om dit slachtoffer rust te gunnen ben ik het e.e.a. aan het uitzoeken.

    Graag zie ik een reactie tegemoet op mijn Gmail account rnrdrmr@gmail.com.

    Ik hoop dat je dit aan kunt of anders kun je je zus erop attenderen zodat zij mischien contact kan opnemen.

    Alvast bedankt

    Ronald