hoe kan ik iemand vinden??

  • mylene

    heeft iemand ideeen hoe ik een persoon kan vinden?

    ik heb al in telefoon boeken gekeken, internet, schoolbank alles. ik weet niet zo goed waar ik verder kan zoeken….

    Ik had ook speurneusje.nl ingeschakeld, maar die kunnen me ook niet helpen omdat ik te weinig informatie heb.

    kan iemand mij helpen/?//

  • Gert Koetje

    Hoi, als deze persoon E-mail heeft kun je het ook proberen op statpagina.nl de startpagina, dan moet je naar de linkerkant en onder e-mailadres/messenger staat zoek e-mail adres.

    Dan tik je de voor en achternaam in van deze persoon……..en mischien heb je dan geluk dat deze hem of haar vind.

    Succes

  • johan

    probeer het eens via deze link.

    meld je kosteloos aan en stel je vraag,je wordt daar heel snel geholpen.

    http://www.voelspriet2.nl/forum/index.php?board=3

    groeten johan

  • johnyplayer

    mylene .

    Ik zoek nl een Dokteres in maleisie maar kom ook er niet door. Heb je nog reacties gekregen ????

    Johny

  • ThomFischer

    ik zag je in de actionmarkt in bergen op zoom op 23-10-2008 ik kon je van vroeger uit de videotheek uit hoogerheide je hebt een dochter van +- 9 jaar oud je ex man is er met een jonge poolse vandoor ik zou graag contact met je opnemen je was er met een paar vriendinnen in iedergeval een aantal vrouwen die je kon laat wat weten als je dit leest

    mijn gsm nummer is 0611922276

    groetjes Thom

  • jan van riel

    ik zoek jannie (janine) stuart (meisjesnaam) kwam uit Haarlem waar haar ouders ook woonde

    heeft in het Vu ziekenhuis haar opleiding gedaan als verpleegster , is getrouwd geweest met geert (casper) getrouwd in het muiderslot en na

    een paar jaar gescheiden.

    is later met een man samen gegaan die een fotozaak had in amsterdam ?

    wil graag weten hoe het gaat met haar en hoop dat zij contact wil met mij ,

    jan van riel vincent van goghstr 134 1328AB Almere

    0611956721

  • ton goossens

    Ben op zoek naar mevr. Tine(ke) Zijlstra.

    Heeft gewoond in de Folkinge straat in de stad. Haar vader had daar een naaimachine winkel rond 1958.

    Heb veel vriendelijke Zijlstra's gebeld in de stad en in Nijziel, Buitenpost en nog wat plaatsen.

    Help a.u.b !

    mijn mailadres is: zoetermeer@xs4all.nl

    b.v.b. vriendelijk bedank, ton

  • ton goossens

    Op 25-06 is de zoektocht geslaagd.

    Tineke is gevonden! Feestje.

  • Jacy

    Hallo Jan,

    Ik heb es ff voor je rondgekeken op google, kan ze dit misschien zijn?

    http://www.lvo.nl/lvo_page/?page_id=12&bannerID=5

    Heel veel succes!

    Groetjes,

    Jacy

  • jan van riel

    dank je wel Jacy inderdaad die vrouw links op de foto is Janine

    maar helaas wil de stichting niet mee werken om mij in contact te brengen met Janine

    weet jij nog een oplossing voor mij , liefs en nogmaals bedankt jan van riel xx

    06-11956721